bloeding in de 9e week

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe hier op het forum. Ik lees af en toe mee. Ik heb zelf nu een vraag.
Ik ben 9 weken zwanger. Sinds gistermiddag verlies ik bloed. Als ik naar de wc ben geweest dan veeg ik rood bloed af. Net alsof ik ongesteld ben. het begon gister met bruin bloed.
Ik heb de vk gebeld gister. Toen was het nog niet zo erg en er volgens de vk was er waarschijnlijk niks aan de hand.
Vanmorgen ben ik bij de dokter geweest. Die kon niks voor me doen, alleen een beetje voorlichten. Hij zegt dat het een grote kans is dat ik een miskraam ga krijgen.
Mijn enige voordeel op dit moment is dat ik geen buikpijn heb.
Hij wil me nog niet doorsturen naar de gyn. Hij wil eerst afwachten tot vrijdag. En zoals jullie wel zullen begrijpen is dat heel moeilijk.
Wie heeft hier ook ervaring mee. Al is je verhaal negatief, ik hoor het graag. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

Groetjes Ank

ik herken het,maar ik had wel buikpijn.
in de 6de 7de week.
maar gelukkig kreeg ik geen miskraam.
ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger.
dus het wil niet altijd wat zeggen,dus ik hoop voor jou dat het ook niet op een miskraam uitloopt.

groetjes.

Hoi ank

Kan niet uit eigen ervaring spreken, maar heb het wel meegemaakt met mijn naaste collega.

Ze was toen ook negen weken ofzo zwanger toen ze me huilend belde dat ze een bloeding had en dat haar baarmoedermond open stond, wat volgens de dokter in hield dat ze het vruchtje was verloren.

Toen de bloeding over was, moest ze voor een echo om te checken of alles eruit was, en toen   bleek dat er gewoon een hartje klopte, en dat alles goed was.. Baarmoedermond was ook weer gesloten..
Waarschijnlijk heeft ze dus een tweeling gehad, waarvan er 1 is afgestoten!

Het kan dus ook goed gaan!
Ik duim voor je!

grover

Hallo Anke,

Wat enorm rot voor je zeg! Nou hopen dat het nog goed komt...

Ik kan je wel mijn verhaal vertellen die enorm veel op de jouwe lijkt. Helaas is dit wel negatief. Ik kreeg ook bij ongeveer 7 weken eerst bruinbloed verlies. Niets aan de hand dacht ik totdat ik de volgende ochtend ineens roodbloed had. Het leek (net als bij jou) alsof ik ongesteld was geworden. Ook ik naar de huisarts geweest en die zei ook dat ik af moest wachten en dat het waarschijnlijk een miskraam zou worden. De volgende dag was het nog niet over. Ik had had totaal geen buikpijn en voelde me gewoon goed. Maar omdat ik nog bloedde heb ik weer de huisarts gebeld en die had een mij doorverwezen naar het ziekenhuis en ik heb gewoon ruzie staan maken met het ziekenhuis zodat ik meteen de zelfde dag nog terecht kon. Ik was zo bang dat ik echt niet meer kon wachten. Daar heb ik een inwendige echo gehad en helaas was er alleen nog een leeg vruchtzakje te zien met een grote bloeding erom heen. Een missed abortion dus...

Ik heb helemaal geen pijn gehad. Ook bij en na de curritage niet.

Ik hoop zo dat het bij jou beter afloopt! Want dit gun je niemand... En mocht het misgaan... heel veel sterkte meid! Niet opgeven, ik was daarna ook meteen weer zwanger en verwacht in april een mooi wondertje!

Liefs en sterkte!

Danielle

Hoi...

ik kan je hier 'gelukkig' niks over vertellen alleen dan dat ik vaker gehoord heb dat het inderdaad gewoon goed kan goed (blijven)...

Ik wil je alleen even enorm veel succes wensen deze dagen....

liefs marjan

Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie. Ik ben vandaag bij de vk geweest voor een echo en helaas bij 6 weken is het vermoedelijk al mis gegaan.
Aan de ene kant wel verwacht maar toch is het heel moeilijk. Als dit voorbij is willen we weer zo snel mogelijk zwanger proberen te worden.

Gr. Ank

Hallo Ank,

Wat vervelend zeg, sterkte ermee !

Hopelijk kom je snel weer hier op het forum met  goed nieuws.
Groetjes Marasje

Hoi,

Ik heb in de 13e week van mijn zwangerschap ook zon bloeding gehad. De verloskundige gebeld en die zij ga maar rustig aan doen want jij krijg heel hoogstwaarschijnlijk een miskraam. Nou ja daar wordt je natuurlijk niet blij van. Maar ik had ook geen buikpijn. S avonds ben ik een echo laten maken en ons kindje trappelde vrolijk rond hoor daarbinnen. Inmiddels ben ik van een kerngezonde dochter bevallen en tijdens de bevalling is ook niets raars ontdekt. (ze hadden er extra op gelet). Wel zij de verloskundige dat een bloeding ook wel eens een voorlichende placenta kan zijn. Natuurlijk is jou bloeding helemaal niet leuk, maar houd moed want zoals je dus kan zien kan het ook onschuldig zijn.
Sterkte voor vrijdag en ik hoor graag hoe het afgelopen is.

Terug
Bovenaan