Bloeding in zwangerschap

Momenteel 5weken 5 dagen zwanger, hiervoor een traumatische “missed abortion” gehad. Bij 11 weken echo ontdekt, moest uiteindelijk 2 keer opgewekt worden omdat het niet los kwam. Met 14 weken pas volledig afgestoten. Dit was mijn eerste zwangerschap.
Nu dus opnieuw zwanger. En sinds zaterdag bloedverlies. Begon als contactbloeding, na seks. Een klein beetje verlies, voornamelijk bij toiletgang en afvegen. Werd in de avond/nacht iets erger, bij veranderen van houding inspanning zwaartekracht etc.
Toen die dag er na, zondag, nam het al wel af. Maandags gewoon gaan werken, nog steeds wel wat verlies maar het nam niet toe. Vandaag zitten we op dag 4 en is het alleen nog wat bruine afscheiding. Geen helder rood bloed. Ook geen krampen of pijn gehad. Heeft ook niet gevloeid. Soms voel je wel wat in je buik maar nu ga je ook bij alles wat je voelt 10x na denken wat kan het zijn.
Verloskundige ook gesproken en die maakt zich helemaal geen zorgen. Maar toch kan ik het niet loslaten en kan ik nergens anders aan denken. Ik blijf malen en denken dat het niet goed is.
De echo staat gepland, over 2 weken. Wel gevraagd of een echo eerder kan en is wel mogelijk maar wil ze liever niet omdat ze me geen valse hoop of onnodig zorgen wil geven.

Iemand hier ervaringen mee?

Nou ja die onnodige zorgen zijn er al. En je weet al dat het later alsnog fout kan gaan, dus hoezo valse hoop? Zelf zou ik geneigd zijn toch aan te dringen.

Terug
Bovenaan