<p>Hoi allen, even mijn verhaal...</p><p><span style="font-size: 15px;">31 januari testte ik licht positief. Meerdere testen gedaan omdat ik het niet kon geloven, zo snel een klein wondertje onderweg ! Ook een clearblue er tegen aan gegooid; ZWANGER 1-2.</span> <br /><br /><span style="font-size: 15px;">Ik heb niks met ovulatie testen gedaan maar ik zou die dag ongeveer 4 weken zwanger zijn, heel pril dus.</span> <br /><br /><span style="font-size: 15px;">3 febr werd ik wakker met flinke menstruatiekrampen en in de loop van de dag begon ik te vloeien, rood.. contact gehad met de VK, zeer waarschijnlijk een miskraam. Ik vroeg nog of ik op controle moest komen oid; Nee dit hoefde niet even testen over een weekje.. met deze prille zwangerschap zou het hcg snel dalen (aldus de vk).</span></p><p><br /><span style="font-size: 15px;">Erbij neergelegd dat het helaas niet gelukt was deze eerste zwangerschap en op 10 febr een testje gedaan.. </span><br /><span style="font-size: 15px;">Deze was knal en knal positief, ook de clearblue die ik erna deed gaf ZWANGER 2-3 aan.. gestegen hcg dus.. contact gehad met VK en 11 febr een vroege echo gehad;</span><br /><span style="font-size: 15px;">Mooi vruchtzakje met dooierzakje in de baarmoeder. Ziet er prima uit voor het termijn (+- 5 weken)</span><br /><br /><span style="font-size: 15px;">zijn er meer meiden die dit mee hebben gemaakt? Ik merk dat ik mezelf heel erg afvraag wat deze bloeding is geweest. Ik ben ontzettend blij dat deze kleine strijder er nog zit maar wat was er in hemelsnaam aan de hand vorige week?</span> <br /><br /><span style="font-size: 15px;">Liefs </span><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_220213_095651_843.sdocx--></p>