Bloeding..... moet na ziekenhuis

Hoi allemaal

Ik baal als een stekker, kreeg op mij werk een bloeding. Ziekenhuis gebeld, moet om 11 uur naar gync. Verhaal aan assistent verteld van de miskraam op 10 augustus en het hele lange vloeien na de miskraam. De positieve zwangerschapstest en nu dus weer een bleoding.
laat het goed zijn. mannetje komt ook zo thuis van zijn werk
baal baal baal

Lydia

Hoi Sisi

Ben terug uit het ziekenhuis. Echo gaf niets aan, dus gelijk aanvullende onderzoeken. Zwangerschapstest gaf aan dat ik zwanger ben, moest daarna bloedprikken (HCG gehalte) 5 oktober krijg ik daarvan de uitslag. (duurste zwangerschaptest ooit  )
Gync zei tijdens de echo dat het "kijken om een hoekje is en dat je daardoor het een en ander kan missen" maar het is in iedergeval niet buitenbaarmoederlijk. Waar het kleintje wel zit kan hij niet vertellen. Ik ben even een mystery (heb ik altijd al willen zijn)
Volgende week woensdag dus meer

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,
Nou, je bent de 'gevarenzone' nog niet uit, maar er is nog genoeg hoop! Wat kan het ook allemaal maf gaan hé!
Ik ben zelf voor de tweede keer zwanger en beide keren was er een hoop onduidelijkheid aan het begin. De eerste keer was ik verwezen door de huisarts, omdat mijn menstruatie uitbleef en zs-testen negatief aangaven. Ik kreeg allerlei nare onderzoeken en een zs-test tot slot. Dat schijnt standaard te zijn voordat ze gaan beginnen met hormonenkuren. Ik ging nergens vanuit. De gyn had mij al verzekerd dat de zs-tesen die ik had gedaan, betrouwbaar waren. Ik zou dus niet zwanger zijn.
's Middags moest ik maar even terugbellen voor de uitslag.
Ik was het bijna vergeten, ik verwachte er toch niets meer van. Ik had pas een echo gehad en daarop was ook niets bijzonders te zien. Maar toen ik belde, bleek de test positief te zijn! Ik verwonderd, maar blij!
De volgende dag belde de gyn. (mobiel: ik stond in de HEMA) Dat de uitslag van de bloedtest binnen was en dat er zo weinig HCG in mijn bloed zat, dat ze dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... Dat was het dus niet: Ik heb inmiddels een heel lief dochtertje!
De tweede keer (nu) heb ik weer allerlei onzekerheden en waarschijnlijk minder geluk, maar dat hoor ik vrijdag.
Ik vind dat zwanger zijn maar heftig hoor! Wel-niet-wel-niet-wel-niet....Het kan alle kanten op! En zo'n echo geeft ook niet altijd de duidelijkheid die je graag zou willen, hé!
Ik wens je in ieder geval sterkte terwijl je afwacht. Hopelijk wordt het een hele mooie, duidelijke:
WEL!!

Groetjes van Sisi

Hoi Lydia,

Laat het niet waar zijn! Meid, wat een schrik! Maar omdat je nog pril zwanger bent kan het heel goed dat ze het nog niet goed kunnen zien. En dat er toch een pracht kindje verstopt zit.Ik ga heel hard voor je duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan