Hoi allemaal !
Ik heb 3 weken geleden een hsg onderzoek gehad , alles zag er goed uit gelukkig ! Nu zit ik op dag 25 en heb ik ineens bloedverlies en wat krampen , heeft iemand hier ervaring mee ? Het is niet echt een menstruatie , kan dit door de hsg komen ? Dat ik misschien toch iets eerder ongesteld ga worden of had iemand dit ook ? Hoor het graag van jullie ❤️
 
Een innesteling misschien? Of misschien moet de menstruatie nog even echt doorzetten. Kan van alles wezen eigenlijk.
 
Het is echt fel rood met krampen dus denk helaas mijn menstruatie , zou pas vrijdag ongesteld moeten worden , misschien komt het door de hsg maar we wachten maar af , dankjewel voor je reactie ❤️
 
Op welke dag van de cyclus had je de hsg? Bloeding door de hsg drie weken na uitvoering lijkt mij onwaarschijnlijk. Kan gerust start menstruatie zijn.
 
Op welke dag van de cyclus had je de hsg? Bloeding door de hsg drie weken na uitvoering lijkt mij onwaarschijnlijk. Kan gerust start menstruatie zijn.
Ik had op dag 7 mijn hsg , ik vroeg me af of het misschien van de hsg kon zijn dat ik iets eerder ongesteld ben geworden , denk ook idd dat het mijn menstruatie is dankjwel voor je reactie !
 
Terug
Bovenaan