bloeding nar verwijderen spiraal

A

Anoniem

Guest
hallo,

heb vorige week mijn spiraal eruit halen halen op dinsdag!
ben vanaf vorige week donderdag ontzettend ongesteld geworden,soms zo erg dat het lijkt of ik helemaal leeg loop (sorry voor de benaming)
zou dit normaal zijn na het verwijderen van een spiraal?
heeft iemand hier ervaring mee?

Hey Sas,

He wat vervelend zeg dat je zoveel bloedverlies heb, ik heb hier geen ervaring mee. Misschien even contact opnemen met je huisarts als je het niet vertrouwd. Wens je succes en hopelijk wordt het gauw wat minder.

Liefs RH

ik had na het verwijderen geen last ja een inlegkruisje omdat er toch wat gerommeld wordt
verder niks
als je het niet vertrouwd zou ik even langs de huisarst gaan

En dat geldt ook voor mij. Ik had na het verwijderen alleen een heel klein beetje rood bloedverlies... Als het zo erg is dat je sterretjes gaat zien, en je het bloedverlies niet meer kan tegenhouden met normaal maandverband zou ik even naar de dokter gaan. Misschien is er wat beschadigd...

Succes!

Hoi Sas,

Beide keren bij het verwijderen beetje bloed verloren en na een week heeel veeel. Gyn en ha noemde het grote schoonmaak. Als je je echt veel zorgen maakt zou ik even de ha bellen. Maar als je ongi vroeger ook al flink was zou ik me geen zorgen maken.

Groetjes Supertje

hallo,

dank je voor jullie reactie´s!
heb vanmiddag ff de ha gebeld en mocht ff langs komen,hij heeft ff gekeken en alles zag er normaal uit en was niks beschadigd ofzo gelukkig!
kwamen nu ook wel wat bloedstolseltjes mee maar de ha denkt dat als die weg zijn het minder moet worden!
na het weekend moet ik ff terug bellen over hoe het dan is en anders krijg ik iets om het bloeden te stoppen!maar hopelijk is dat niet nodig

gr saskia

Terug
Bovenaan