bloeding op cd 7 wie toch zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden
Ik lees hier al enige tijd mee en wil   jullie even wat vragen...
Ik ben 8 september gestopt met de pil en ben steeds 2/3 dagen ongesteld en altijd op de 7de dag krijg ik weer een lichte bloeding gaat gepaard met heel veel slijm en is rose/bruin (sorry voor vieze praat)
Ik ben hier mee na de huisarts geweest en zei is een eisprongbloeding maar moest voor de zekerheid gaan temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong had.
Nou dat is dus het geval en altijd rond dag 15/16 dus een week later dan de bloeding dus eisprongbloeding???? vind het maar vreemd allemaal

Maar ben ik nu echt de enige of hebben meerdere dit of gehad en belemmerd dit het zwanger worden of ben je toch gewoon zwanger geworden ik maak me hier toch best zorgen om....

Bedankt voor het lezen/antwoorden

groetjes liselotje

Hoi Liselotje

Begrijp ik dus goed dat jij je eisprong al op ongeveer dag 7 hebt?? Maar dan een week later een zgn. ovulatiebloeding?
Zelf heb ik ook wel eens een ovulatiebloeding maar dan wel binnen een paar dagen of meteen na mijn eisprong.
In ieder geval kunnen deze bloedingen niks kwaad hoor en kun je gewoon heel prima zwanger worden.
Dus geen zorgen om maken!
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi linnepinnie
Ten eerste bedankt voor het reageren maar bij mij is het juist andersom...ik heb een week voor mijn eisprong een bloeding en dat vind ik zo vreemd..
Ik heb inderdaad overal gelezen dat een eisprongbloeding normaal is maar een week van te voren....
Maar ik denk dat ik toch maar weer eens contact op ga nemen met de dokter kijken wat hij zegt en ik hoop natuurlijk toch dat er ook nog andere meiden zijn die dit herkennen...

groetjes liselotje

Hoi ben ik weer...

Dit kan dan geen ovulatiebloeding zijn hoor...
Kan het komen doordat je baarmoederslijmvlies misschien aan de dunne kant is en een beetje bloedt nadat je geklust hebt?
Dat heb ik ook wel eens gehoord...
maar ik zou toch even naar dde dokter gaan ja...
Succes!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan