bloeding op dag 28, cyclussen van 32 dagen?!?!?!

Hallo meiden,

waarschijnlijk een rare vraag. maar we zijn al een hele tijd bezig voor ons eerste kindje.
ik heb altijd cyclussen van 32 dagen. wordt dus altijd netjes op tijd ongi.
nu heb ik een paar dagen geleden bloedverloren. dit duurde 2 dagen. ( het is dus 4 dagen voor mijn NOD) Ik heb sinds een week steken in mijn onderbuik, en ben met vlagen misselijk als ik iets gegeten heb.

wat denken jullie zou dit mijn ongi zijn, of toch iets anders?
morgen is mijn NOD.

liefs Saar

Hoi Saar,

Als je geluk hebt is het een innestelingsbloeding geweest!
Dan ben je misschien zwanger...

Ik hoop het voor je!

Morgen maar een test doen als je niet ongesteld wordt?

Veel succes!

Liefs Hopey
ps: hoe lang zijn jullie ook alweer bezig?

Hoi Saar,

wat een spanning zeg!

Tja kan van alles zijn, innesteling, premenstuele bloeding, toch begin van je nieuwe cyclus.

Ik zou wel zeggen wacht nog even met testen, wacht nog even tot dag 35 bijvoorbeeld (woensdag) en test dan als je nog niet ongi bent.

Weet het is heel lastig wachten, maar is voor een goed doel!

Succes en hou ons op de hoogte

Liefs Sylvia

hoi hopey,

we zitten alweer in ronde 19,
innesteling, zou dat niet laat zijn? laatste dag menstruatie was 30 mei, heb mijn ei op 17/18 juni gehad.
volgens babybrabbel zou dan de innesteling op 22 juni zijn
of kan dat 5 dagen later?
het zou zo mooi zijn, we zijn namelijk vandaag 1 jaar getrouwd.

liefs saar

hoi saar,

weet dat wachten erg lang kan duren, maar ik heb ongeveer zelfde situatie gehad,
5 dgn voor NOD (cyclus 27 dg) ligt bloedverlies gehad, daarna vaag gevoel 2 dgn later getest en die gaf positief aan!

week later bloedverlies, spanningen, uieindelijk verlossend woord VK, nooit zwanger geweest!

blijkt dat je in de tocht van je ei door eileider op weg naar innesteling een stof aanmaakt die een zw-test positief kan doen uitslaan. indien niet nesteld geen ZW.

heb nu echt geleerd te wchten, volgens mijbn /vk ben je zwanger als test na NODdag pos. aangeeft.

kan altijd wat anders zijn, zo nog heel even geduld hebben, om uiteindelijke teleurstelling te voorkomen.

liefs sylvia

p.s. begrijp me niet verkeerd, ik duim met je mee dat natuurlijk eindelijk raak is!
snap je ongeduldigheid, maar ik ben er behoorlijk van over mijn toeren geweest en dat gun ik niemand en zeker niet na zo'n lange tijd

Hoi Saar,

Ik heb nu hetzelfde meegeamaakt. Ik heb geen superregelmatige cyclus, maar gemiddeld 30 dagen. Nooit korter dan 28 dagen. Begon opeens te vloeien op dag 26, nu voor de 3e dag. Is toch echt mn ongi...Dus zou goed kunnen dat de rd's deze ronde eerder zijn verschenen dan normaal.... Of is het na 2 dagen echt opgehouden?

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan