Bloeding tijdens positieve ovulatietest

<p>Hallo dames, </p><p>We proberen al een tijdje zwanger te worden, maar helaas is het nog niet gelukt. We hadden dus besloten om te starten met ovulatietesten. </p><p>Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar de laatste maanden was mijn cyclus heel onregelmatig. Eerst altijd rond de 28 dagen, toen 1 ronde 36 dagen en de ronde erna 43 dagen. De laatste ronde was weer 28 dagen ongeveer, maar ik had wel een heel vreemd verloop van mijn menstruatie. </p><p>Ik heb de ovulatietesten van Clear Blue met de extra indicator. Ik heb sinds drie dagen een knipperende smiley. Dus woensdag, donderdag en vrijdag. Woensdag hebben mijn vriend en ik ook geklust. </p><p>Wat alleen heel vreemd is, is dat ik sinds gisteren een bloeding heb en ook nog een behoorlijk heftige. Ik zit dus volgens de test in mijn aankomende vruchtbare dagen, maar opeens word ik ongesteld. Ook nog eens ruim een week te vroeg. Volgende week zaterdag zou pas de 28ste dag van mijn cyclus zijn. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of wat dit is? Misschien herkenbaar voor iemand?</p><p>Ohja, ik gebruik sinds het begin van deze cyclus op aanraden van een vriendin teunisbloem capsules. Kan het hier nog iets mee te maken hebben?</p><p>Alle tips zijn echt welkom. Ik ben echt enorm onzeker op dit moment. Niet alleen in verband met zwanger worden, maar ook of me niets mankeert. </p>
 
Terug
Bovenaan