Bloeding voor nod

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb een cyclus van 28 dagen. ( Hou het bij met logdagboek).</p><p>Mijn laatste menstruatie is begonnen op 09-03-2022.</p><p>14-03 en 19-03 geklust.</p><p>Mijn eisprong is op 22-3-2022 geweest</p><p>Ik heb sinds vanochtend lichte heldere bloedverlies. Maar verder weinig tot geen krampen of dergelijke wel lichte hoofdpijn..</p><p>Nu is mijn vraag ben ik dus ongesteld geworden??? </p><p>Of wat moet ik hierbij aandenken ???</p><p> </p><p>Hellpp ik weet het even niet meer ?!</p>
 
Ik denk zelf dat het je menstruatie  is en dat je cyclus  een keer 26 dagen is .
Het zou voor een innestelings bloeding Vrij laat zijn.
Even afwachten of het door zet of niet?
 
Ik herken je gevoel,   het is echt een rot gevoel
Je bent liever gisteren zwanger dan vandaag!
Is het al door gezet?
Kan me nog herinneren dat onze nod gelijk was. Ik heb hem morgen!
 
Ow hihi
Mijn nod is officieel dinsdag ?
Het is bij een ochtend gehouden verder is alles opgehouden.. ik test dan komende dinsdag gewoon op zwangerschap ?.
 
Succes !!
 
Innesteling bloeding zou kunnen hoor!
Daar is het zeker niet te laat voor.
Dit gebeurt tussen de 6 en 12 dagen.

Helaas kan echt alleen een zwangerschaps test de uitslag geven.. ik duim voor je! :)
 
Ik heb geen krampen alleen bloeding bij plassen zo in maandverband minimaal. Geen stolsels verlies alleen maar wat slijm sliertjes.
Dus of het is een miskraam of iets anders gaande
 
Mag ik vragen waarom je denkt dat je een miskraam hebt? Als je eisprong 22 maart is geweest, dan zou je toch nu ook je menstruatie kunnen hebben?
 
Terug
Bovenaan