bloeding?

Hallo

Ik ben zeer onregelmatig ongesteld en probeer zwanger te raken. Ik dacht dat ik afgelopen zondag ongesteld werd omdat ik bij het afvegen helder bloed verloor, maar daar is het eigenlijk bij gebleven....13 maart voor het laatst gemenstrueert. Kan dit een innestellingsbloeding zijn of alsnog een voorbode van een aankomende ongesteldheid? Ben sinds een half jaar met de pil gestopt, en vraag me af of het daardoor komt. IK vind het trouwens zeer frusterend dat ik zo'n onregelmatige cyclus heb en niet weet wanneer ik ovuleer of menstrueer.

Hallo Brenda,

ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was. Heb je inmiddels al een test gedaan? Misschien zou tempraturen helpen bij het onderzoeken wanneer je ovuleert. Veel succes!

gr.v. Syl

Hoi Brenda,

Ook ik was 13 mrt voor het laatst ongesteld, maar geen ongi te bekennen, maar de test was neg.??? snap er niets meer van....

Ik duim voor je gr. xxxx

Ik heb afgelopen weekend een test gedaan omdat ik er helemaal gek van werd en helaas was deze negatief. Ze zeggen dat je de test op een later tijdstip nog eens kunt doen, maar ga er eigenlijk van uit dat ik niet zwanger ben, ook omdat ik mezelf niet gek wil maken. Toch blijft het inderdaad frusterend zeker als je niet weet wanneer je nu gaat menstrueren. trouwens bedankt Syl voor je voorstel om te gaan temperaturen...Ik heb daar inderdaad aan gedacht, alleen je bent er dan wel constant mee bezig en dat weerhoudt me er een beetje van. Ellen ik ken dat gevoel wel hoor, heel herkenbaar alleen weet ik niet of jij wel altijd een normale cyclus hebt of niet. Spanningen rond het zwanger worden kunnen er ook voor zorgen dat de menstruatie uitblijft...Tja ik denk dat we inderdaad gewoon geduld moeten hebben...Zucht....

Terug
Bovenaan