Bloeding

A

Anoniem

Guest
Na gisterochtend de derde ovulatietest gedaan hebben die weer een donkere streep aangaf hebben mijn man en ik gisteravond nog lekker gevreeën. Vanacht er twee keer uit geweest om te plassen, niets aan de hand. Vanochtend met het afdeppen na het plassen zag ik rozig vocht op het wcpapiertje, later als ik er tegen aan depte was het helemaal rood. Ik vloei niet maar bloed wel een beetje. Ik heb met een spiegeltje geprobeerd in mijn vagina te kijken, maar kon zo niets zien. Ik heb verder ook geen buikpijn.

Gisteravond met het vrijen deed het eventjes pijn, kan het zijn dat er een adertje is gesprongen en dat ik daarom bloed? Vandaag is mijn 14e dag en zondag met dag 11 ben ik met de ovulatietest begonnen. Dag 11, 12 en 13 alle drie het eerste streepje donkerder dan het referentiestreepje en elke avond gevreeën.

Hoe kan zo'n bloeding ontstaan. Dit heb ik nooit eerder gehad, alleen dus een bloeding als ik ongesteld moest worden.

Help??!!!

Zou dit geen innestelingsbloeding kunnen zijn???
Die kan je een paar dagen na je ovulatie verwachten, niet alle vrouwen krijgen dit, maar komt wel vaker voor.
Als het ongeveer een dag duurt kan het een innestelingsbloeding zijn, het moet niet doorzetten in ieder geval!!!!
Succes en ik duim voor je hoor!!!

ik denk ook dat het innestelingsbloed is, had je ook buikpijn?...terhoogte van je eierstokken?..beetje trekkerig gevoel..

nou..heel veel succes..en ik hoop voor je dat het zo is

gr fenna

Terug
Bovenaan