bloeding??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik val maar gelijk met de deur in huis...ik zit in de tweede ronde en zit op dag 14 van m'n cyclus. Ik heb vandaag een bloeding helder rood gehad en net bruin bloed! Soort van ongesteldheid....wat kan dit zijn en wie heeft dit ook gehad?

alvast bedankt

groetjes
"polleke"

Je kunt wat bloed verliezen doordat de bevruchte eicel zich in de baarmoeder innestelt. Volgens mij kan dit ook rond een week of twee na je eerste  OD. Of heb je misschien ruige sex gehad? Haha, sorry hoor, maar dat heb ik ook wel eens gehad na het klussen dus vandaar mijn vraag.

Ik hoop voor je dat het  innestelingsbloed is geweest.

groetjes  

hai tina,

bedankt voor je snelle reactie! snap er geen pepernoot van! heb de eerste week na m'n OD niet geklust, eigenlijk pas afgelopen week!! is dat niet een beetje snel voor een innesteling?? ik google me suf maar kan er niets over vinden...mocht het zo zijn maak ik me tegelijk beetje zorgen, want heb afgelopen maandag mammagrafie gehad van m'n borsten ivm bultje in m'n borst....dus straling....

maarre hoe vergaat het jou/jullie? ik zie dat je van dezelfde leeftijd bent! ook de 1e??

groetjes

Hee!

Nou dan denk ik dat het  geen innestelingsbloeding is  geweest. Zou dan inderdaad wel heel snel zijn. Misschien dat er een adertje is geknapt tijdens het  klussen?

Hier gaat het zijn gangetje. 8 sept. OD gehad dus we zijn druk aan het klussen. Het is de eerste ronde voor ons 2e kindje. We hebben een dochtertje van 1 1/2.
We zijn er allebei heel erg mee bezig, waardoor het soms niet altijd even makkelijk gaat :)

Laten we hopen dat het deze maand raak zal zijn! Ik kan 6 oktober geloof ik testen. En jij?

hai,

dan lopen we gelijk zeg maar qua cyclus, want ik had 7 sept m'n OD en heb m'n NOD op 5 oktober staan, vandaar dat ik het zo raar vond om een soort  van RDtjes te hebben nu al, tenzij er ook cylcussen van 14 dagen bestaan... het is inderdaad gewoon afwachten hoe het verder loopt....

wat leuk dat jullie al een kindje hebben! heerlijke leeftijd ook...jullie zijn er dus ook druk mee bezig...wij ook hoor! rond de eisprong (wat gokken is qua datum) klussen we om de dag...de 1e week na m'n OD eigenlijk niet...t is allemaal nog ff aftasten hoe of wat...

nou ik duim voor je want oktober schiet al op...

groetjes

Het is heel vreemd maar ik heb ook altijd een bloeding tussen door.
Meestal een dag of 4 nadat mijn ongi weg is.
Ik zou ook wel willen weten wat het is. Mijn cyclus is langer dan een normale, ongeveer 30 dagen.
Die bloeding kan ik niet verkaren. Ik zit nu in de derde ronde en heb dit telkens gehad.

hoi ris,

denk nu echt dat het m'n ongi alweer is...want vandaag weer bloed!! volgende week vraag ik het ff aan de HA. zou niet weten aan wie anders, kan dit met niemand, behalve jullie, delen...heb al het idee dat ik weer anders dan anders ben....

nou ja we wachten maar ff af....

maarre jij hebt dit ook telkens...ook lang aan de pil geweest??

groetjes

Terug
Bovenaan