Bloeding

Hallo, ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. In week 5 heb ik twee keer last gehad van bruine afscheiding. Deze week al 4 dagen oudroze afscheiding bij het afvegen. Ik lees op het internet dat het vrij normaal is. Hebben andere hier ook last van gehad en hoelang hield de “bloeding” aan?
 
Met 7 week was het alleen met afvegen.
De zondag voor de miskraam ook. De dinsdag ernaar was heftiger (voelde als een straal). Maar daarna was het weer veel minder.
Ik had een laagliggende placenta, waardoor ik meer kans had op bloedingen


Het is nu 2,5mnd geleden (1april is ons dochtertje geboren). Het gaat met ups en downs. Ben nog niet weer aan het werk (gehandicaptenzorg)
 
Hoi,

Ik heb hier ook last van gehad. Begon bij mij met 8 weken. Eerst oud bruin bloed, dit hield een dag of 3 aan. Daarna nog 3 weken bloed verloren, ook helder rood bloed, vervolgens weer bruin etc. Om de 4 dagen had ik wel bloedverlies. Het was niet veel, maar toch wel schrikken. Extra echo's gehad, maar alles was goed. Nu "al" ruim een week niks meer aan de hand. Ben nu 12+2.
Mij vk zei ook dat het best normaal is, maar als het bloeden hevig word met buikpijn dan kan het wel eens een miskraam worden.
Hopelijk blijft alles goed gaan ?
 
Terug
Bovenaan