Bloeding

Hi!

Ik ben 14 weken zwanger en er is afgelopen maandag een hematoom ontdekt. Nu zei de verloskundige dat als ik teveel druk zet dat er een bloeding zou kunnen ontstaan… nu maakt het me super angstig… hebben hier mensen toevallig ervaring mee?

Ik werk op een kinderdagverblijf dus ook dat vind ik een lastige.. met kindjes tillen en dergelijke zet ik continu druk op de baarmoeder
 
Hi!
Wat vervelend dat je een hematoom hebt! Ik heb er ook 1. Een flinke ook. Het is ontzettend vervelend en ik heb idd ook veel last van bloedingen (nu 17w5d). Mijne wordt dan ook niet kleiner. Ik mag nu van de gynaecoloog ook niet meer tillen of andere activiteiten doen die druk op m’n bekken zet. Mijn zoontje weegt zo’n 11 kilo dus die til ik ook echt niet meer. Alleen als er verder niemand anders in huis is en het echt niet anders kan, maar dat proberen we dus zoveel mogelijk te voorkomen. Het risico van de hematoom en het steeds hebben van bloedingen is dat het je vliezen kan prikkelen en verzwakken en dat je dus risico loopt op een vroeggeboorte. Dus dan inderdaad maar papa laten tillen! Ik zou de hematoom in ieder geval wel serieus nemen.

Heb je al een bloeding gehad een keer of is hij per toeval met een echo ontdekt? Ik snap je angst in ieder geval heel goed! :(
 
Terug
Bovenaan