Bloeding

<p>Hi allemaal,</p><p> </p><p>Volgens het boekje had ik uiterlijk afgelopen zondag 12-6 mijn menstruatie moeten krijgen. Maar omdat ik niet ongesteld was geworden had ik een test gedaan en ja hoor, licht positief. Maar vanuit de fertiliteitskliniek waar wij lopen heb ik altijd mee gekregen een streepje is een streepje.</p><p>Echter zat mn gevoel niet helemaal goed en dat uitte zicht ook afgelopen woensdag 15-6 toen ik hevig bloed verlies kreeg, na 4 miskramen went het nooit maar ik kan mijn gevoel daar in op dat moment aardig uitschakelen. Ik dacht gewoon hier is mijn menstruatie, maar nu 2 dagen later is het bloeden al volledig voorbij, echter alleen nog een beetje bruine afscheiding. Omdat ik hier niets overleed ben ik toch benieuwd of iemand ooit iets soort gelijke heeft meegemaakt. Ik verwacht niet perse dat het goed zit maar ik ben wel heel erg benieuwd naar de verhalen.</p><p>Ik heb de huisarts gebeld en mag morgen in het ziekenhuis op HcG prikken. ?</p>

Kan het niet van de innesteling zijn omdat het maar zo kort was ?
Ik heb zelf wel met 8 weken een grote bloeding gehad dat ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht en toch een kloppend hartje en nu een meid van 5 alweer.

Ik heb werkelijk geen idee, normaal gesproken had ik die zondag al ongesteld moeten worden. Was je bloeding met of zonder stolsels?

Ik heb dat ook gehad! Duurde 24uur en zonder krampen, was toen 5 weken.
bleek een hematoom te hebben, soort blauwe plek in de baarmoeder. Oorzaak onbekend. Maar wel kloppend hartje! Tot 12 weken rustig aan gedaan en tot die tijd zag je de plek duidelijk zitten op de echo. Lichaam werkt dat oude bloed naar buiten dus tot die tijd ook bruin bloed/slijmverlies. Vanaf 13 weken zorgeloze zwangerschap en nu is onze dochter 1,5 jaar. Ik ga dan ook enorm hard voor je duimen! 

Ik denk dat het toeval is, maar ik zei van de week nog tegen mijn schoonmoeder dat ik best wel druk had op mijn kruis als ik goed ging uitplassen. 
morgen ga ik bloedprikken, dus moet eigenlijk gewoon rustig daarop afwachten.. 

[quote quote=10564543]Ik heb werkelijk geen idee, normaal gesproken had ik die zondag al ongesteld moeten worden. Was je bloeding met of zonder stolsels?[/quote] Ik had zonder stolsels

Zonder stolsels, vanochtend heb ik bloed geprikt en toen ik vanmiddag met mijn schoonzusje ging lunchen kwam ik er weer achter dat ik weer slijmerige afscheiding had met wat bloed..

Terug
Bovenaan