bloeding!

Ik ben vanmorgen bij de gynocoloog geweest, omdat ik ongerust was heeft ze even naar me gekeken.Ik heb gisteren een lichte bloeding gehad,en vanmorgen en de rest van de dag heb ik ook weer een licht bruine afscheiding met af en toe een doorzichtige sliert er bij(smakelijk hé)Ze zegt (na inwendige echo) dat ik het gewoon even moet afwachten of het nou een miskraam is of innestelbloeding. Het zag er verder allemaal gewoon uit en over 3 weken moet ik weer terug komen voor een volgende echo.Toch voel ik me zo onzeker en ben zo bang dat er wat mis is,heeft iemand dit ook gehad?Kan iemand mij een beetje gerust stellen?
 
ik kan me voorstellen dat je ongerust bent,maar de gynacoloog weet echt wat ze zegt en ik hoop voor je dat alles in orde is.ik heb geen bloedverlies gehad maar wel afscheiding,want ik had een schimmelinfectie(YUCH) opgelopen toen ik was gaan zwemmen,en bij mij ging het daarom...
 
Toen ik ongeveer 7 weken was had ik een heel lichte bloeding. Eigenlijk maar een paar druppels.
Het is heel normaal om in het begin van je zwangerschap ietsje bloed te verliezen, zolang je er maar geen buikkrampen bij hebt.
Kan me wel voorstellen dat je ongerust bent hoor, ik heb na mijn bloedinkje ook heel erg in de stress gezeten.
Maar misschien lucht dit je een beetje op.

groetjes Petra (21 weken en 6 dagen)
 
Heej Petra(2) Die krampen, daar bedoel je wel echt kramp mee hé, dat je echt in elkaar krimp van de pijn. Dat heeft ze me niet gevraagd, maar ik heb in het begin wel hele livhte ongikrampjes gehad, heel licht hoor, is niet erg hé.
 
WEET NIET OF HET HELPT MAAR IK HEB VORIGE WEEK OOK EN ONWENDIGE ECHO GEHAD VANWEGE BRUIN SLIJM EN EEN BEETJE BLOEDVERLIES VOLGENDE WEEK KRIJG IK NOG EEN ECHO OM TE ZIEN OF DE ONTWIKKELING GOED GAAT MAAR IK BLOED NU HELEMAAL NIET MEER EN HEB VOLOP ZWANGERSCAPVERSCHIJNSELEN(PIJNLIJKE BORSTEN, RUGPIJN EN MISSELIJK) DUS BEN ERG OPTIMISTISCH SUCCES!!!
 
hoi s
ik heb geen bloedverlies gehad. maar ongikrampjes had ik heel erg in het begin, en nu nog heel soms. misschien stelt je dat wat gerust.
veel succes. liefs van sandy
 
Hoi,

hier ook bruin en wat bloed en wat andere rommel, ook wel een paar steken voor mijn gevoel in de nierstreek.

De controle echo was goed - de gyneacoloog zei dat het KAN zijn dat t er twee geweest zijn. Maar goed, die ene doet t nog goed in elk geval.

het afwachten is inderdaad gewoon niet leuk - succes ermee!
 
Hoi S,

Inderdaad met kramp bedoel ik ook echte flinke kramp.
Die ongi-krampjes is heel normaal, je baarmoeder is dan aan het oprekken.

By the way, hoe gaat het nu??

groetjes petra (22 weken)
 
Terug
Bovenaan