bloeding

hoi meiden, ik heb een vraagje 17juni een test gedaan positief ben dus zwanger. alleen heb ik vanaf 21 juni bloedverlies hoofdzakelijk bruin van kleur.ik heb nog niet echt een vruchtje of flubbeltje hoe je het wil noemen gezien. af en toe wat buikpijn. krijg pas 14-07 een echo. voel me wel zwanger misselijk, tepels zijn gevoelig en plas vaak. heeft iemand anders dit ook gehad?
stel een reactie zeer op prijs.
 
Geen zorgen maken!!!! Meestal onschuldig zolang het bruin is!!! Ik had het aan 14 weken dus was erg in paniek maar ging na een week gewoon weg. Pas erg als het klonters zijn en erge buikpijn! Het is een soort restbloeding door de groei van de baarmoeder of een soort nep-maandstonden doordat je zwangerschapshormonen nog niet heel sterk zijn. Heel normaal tot 16 weken. Kan zelfs maandelijks optreden zoals bij een vriendin van mij die nu net bevallen is maar ik was ook in erge paniek dus kop op! VEEL SUCCES!!!!!!!!!
 
Hoi me;

Maak je maar niet al te druk hoor. Ik heb dit bij twee van mijn drie zwangerschappen gehad en het was telkens een innestelingsbloeding. En als je je echt zorgen maakt bel dan even naar de gyné, die zal u wel er even tussen zetten om het te controleren.
Wel toevallig hé, dat ik rond dezelfde periode positief heb getest. En ook ik heb mijn eerste controle op 14-07. Ik ben echt benieuwd.

groetjes cindy en c °
 
Hai,

Aan het begin van mijn zwangerschap had ik veel ongesteldheidachtige krampen in die tijd kan je ook innestelings bloed verliezen. Zolang je geen helder bloed verliest is er meestal niets om je zorgen over te maken. Ik heb met week 12 nog bloedverlies gehad, en tot op heden gaat alles nog goed met ons.

liefs
Lot

(21wk+2dg)
 
Hallo daar, maak je nog geen zorgen hoor ! ik heb ook al meer dan een week bruinige afscheiding, en ik ben nu 8 weken. Mijn Gyn zei ook dat dat waarschijnlijk gewoon een inestelingsbloeding is, en dat dat heel vaak voorkomt. zolang als het niet helder rood van kleur is en je geen buikkrampen hebt maak je dan geen zorgen. Ik heb zelf wel de eerste keer een miskraam gehad en dan voel je ellende buikkrampen en heb je helder rood bloed. Dus meis als het alleen maar beetje bruin is en je voelt je verder goed maak je dan geen zorgen !
liefs jolanda.
 
Ok ik weet het is wat negatief (en daar zit niemand op te wachten maar toch. Ik heb het 3x gehad en alle 3 de keren is die afscheiding er een week a twee geweest en is het bij 8 weken misgegaan. Maar inderdaad het hoeft niet per definitie een voorbode te zijn.
 
Hoi, ook ik heb daar last van gehad. 1 x met 6 weken ongeveer 3 dagen. En rond de 9 / 10 / 11 weken ongeveer 2 1/2 week. ik heb 3 echo's gehad en alles was elke keer goed. Je hoeft je dus waarschijnlijk niet ongerust te maken. Bel even naar je vk en vraag het even na. Bij de vorige zwangerschap had ik het ook,maar had er toen ook af en toe een druppel bloed bij en toen was het bij mij dus niet goed. Maar zolang je geen bloed verliest (hoeft ook nog niet altijd fout te zijn). Is het over het algemeen gewoon goed. groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan