bloeding

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb vrijdag een bloeding gehad. Had erge krampen in mij buik. Ik dacht dat het mis was, maar de bloeding stopte ook diezelfde middag weer. Ben nu erg onzeker en vraag me af of ik nog wel zwanger ben. Volgens de huisarts kan het nog wel goed komen. Wie heeft hier ook ervaring mee?
 
Hoi Nienke,
Ik zou als ik jouw was zsm contact opnemen met de verloskundige, ook al ben je nog maar 5 weken zwanger. Het hoeft niks te betekenen maar het zou zeker kunnen want een bloeding EN erge buik krampen zou kunnen wijzen op een miskraam. Nogmaals, het hoeft niets te betekenen. Een collega van mij heeft dit in de eerste 20 weken gehad en uiteindelijk bevallen van een prachtzoon, dus het hoeft niets te betekenen maar blijf alsjeblieft niet in die enorme onzekerheid zitten en bel morgen met de vk. Echt doen hoor!Ik duim voor je dat er helemaal niets aan de hand is en dat alles goed gaat met die kleine.
Laat je het weten?
gr,
Naomi
 
Hoi Naomi,

Heb vandaag weer een bloeding gehad maar stopte ook weer net als vrijdag. Heb gelijk de vk gebeld, maar zij zei dat ik het moest afwachten. Heb wel een verwijsbrief voor een echo gehad van de HA
Ik wordt hier erg moedeloos van. En geniet niet echt van mijn eerste zwangerschap.
Of zou dit twee keer een innesteling beteken en dus een tweeling?

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan