bloeding?

hallo allemaal,

Om 3 uur heb ik een bloedinkje gehad, Heel licht nog lichter als de menstruatie, en het was niet helder rood maar een beetje bruin, ik heb ook geen buikpijn of niks, maar nu is er helemaal niks meer, wel heb ik voor de bloeding sexs gehad, moet ik nu bang zijn voor een miskraam, of is er gewoon een adertje of zo geraakt?
ik ben trouwens 8 weken

groetjes esther
 
Hoi Esther,
Als het alleen maar een klein beetje bruin bloed is en zoals je zegt dat je daarvoor sex hebt gehad dan is er gewoon een adertje gesprongen en hoef je je niet druk te maken. Zelf heb ik dit ook wel eens gehad. Je schrikt wel even, maar het is zo over.
Groetjes Daantje
 
Hoi Esther,
dat heb ik ook gehad met ruim 5 weken. Niet na seks maar na harde ontlasting. Je schrikt je rot, het duurde bij mij een hele dag maar er was niets aan de hand. Inderdaad, zoals Daantje al zegt: er is waarschijnlijk gewoon een adertje gesprongen (een soort bloedneus dus, maar dan op een andere plek!)

Liefs, el.
 
Nee, maar door seks kun je wel een beetje bloeden en dat was de vraag, of dat kon, niet of je er een miskraam door kreeg. Eerst goed lezen voor je reageert. En voor jouw informatie, als je alles dan zo goed weet, de Nederlandse spelling is SEKS en niet SEX.
 
bij een miskraam zou je veel bloed verlien en ook krampen hebben,waarschijnlijk heb je (eerder je vriend/man) een adertje geraakt.In je zwangerschap bloed je nu eenmaal wat sneller.zeker als het bruin bloed is hoef je je zelden zorgen te maken.maar ja,al met al blijven dat soort dingen eng he? zelfs als alles voorspoedig verloopt vragen we ons af of het wel goed gaat...hoort er allemaal bij!!
 
Hoi Esther,

Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. Net als de rest zeggen kan het komen doordat je gemeenschap hebt gehad.

Ik heb het zelf ook gehad. Ook bruinig en stopte ook heel snel. Toch kwam het na een dag terug. Hetzelfde. Weer een dag gestopt en weer. En ik voelde me gewoon goed. Toch is het bij mij niet goed gegaan. We kwamen erachter bij de echo die ik toen een week later kreeg.

Houd het goed in de gaten. Maar je hoort zo vaak dat er niks aan de hand is. Dus als het bij jou niet terug komt, zou ik me niet teveel zorgen maken.

Groetjes Moon
 
Terug
Bovenaan