bloeding

Hoi meiden!

Ten eerste ben ik zo blij met dit forum. Ik lees regelmatig de berichtjes door en vind hoe iedereen op elkaar reageert zo leuk! Ik weet nog niet wanneer ik precies ben uitgerekend (feb of maart spannend), heb 23 aug. echo, en dan ga ik me ook melden bij een van die forums!
Ik zit al een tijdje met een vraagje: Is het erg als je bloed verliest in de vorm van een stolsel. Ik heb niet gebloed, maar na een lange busreis (naar Parijs) ging ik naar sochtends naar de wc en toen zag ik t. Omdat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was heb ik er geen aandacht aan besteed. Heb verder niet gebloed ofzzo. Achteraf gezien dacht de dokter dat die periode de innesteling zou kunnen zijn. Maar ik had hem niet verteld dat het echt een stolsel was. Nu lees ik hier en daar toch vaker dat wat helder bloed verliezen niet echt een probleem hoeft te zien maar stolsels wel. Ik hoorde laatst van een collega dat ze zo het 'kindje'was verloren maar het vruchtzakje verder groeide en zorgde voor het zwangerschapsgevoel. Heeft iemand hier ervaring mee?
Sorry voor de details in mijn verhaaltje... Alvast bedankt en geniet van je zwangerschap he!
 
hoi

ik weet t natuurlijk ook niet, het is altijd even afwachten de eerste maanden - zekerheid heb je dan gewoon nooit. maar in het begin verloor ik ook wat anders dan gewoon bloed. het leek inderdaad wel wat op stolsels maar het was niet een klompje of zo. Nou ja, in elk geval: ik ben nog steeds zwanger dus misschien is dat bij jou ook zo.

hopen maar!
 
hoi

ik heb in de periode 5 dagen na mijn eisprong en tussen mijn nod gebloed en ook drie keer kwam er een stolsel mee. het bloeden was maar heel even.
de vk zei dat het innestelings bloeding ging maar.
ik ben nou 5 week en 5 dagen zwanger.

maar het is nog steeds afwachten.
suc6
 
Ik zou me er nog niet te druk over maken. Bij mijn miskraam was het inderdaad duidelijk wat 'resten' waren. Anders kunnen het gewoon wat dikke bloedsporen zijn. En bij mij waren echt accuut de zwangerschapskwalen over na de miskraam.
 
Terug
Bovenaan