bloeding

hallo
ik ben 7 weken en 2 dagen zwanger.
nuhad ik gisteren last van harde ontlasting en vanochtend heb ik een beetje bloed met afvegen het is nu zo af en toe een beetje bruinig. komt dit bloed van het drukken,dat er spanning op de baarmoeder staat.
groetjes henny
 
ik weet niet niet of je nou bij je vagina of je poepgat bloedde, maar verstopping is heel normaal in het begin van een zwangerschap en bloedden bij je poepgat kan dan voorkomen en is niet erg. Maar als je bloedde uit je vagina zou ik toch de VK even bellen.
 
inderdaad, waar kwam het bloed vandaan? Komt het uit je anus dan kan dit komen door de harde ontlasting, als je erg moet persen kan er een adertje springen. Om ontlasting weer wat 'zachter' te krijgen moet je vezelrijk eten en ook erg veel drinken!!!
Kwam het uit je vagina zou ik zeker gaan overleggen!! Sterkte!!
 
hahahahahahahahahahahahahahahahahah,sorry hoor maar ik kreeg even een lachkik van de anoniemen hierboven.Lekker droog omschreven allemaal,hier hou ik wel van.
 
Hoi Henny,

Ik heb in week 7/8 ook een paar keer wat bloedverlies gehad nadat ik ontlasting heb gehad. Ik maakte me toen erg zorgen. Ben toen op internet gaan zoeken en gelezen dat het inderdaad met elkaar te maken kan hebben. In je buik zit alles natuurlijk erg dicht bij elkaar en door de druk van de ontlansting kan je baarmoederhals wat gaan bloeden. Ik denk dat je zelf het beste kan inschatten of je wel/geen buikpijn hebt (door je baarmoeder dan).
Ik heb afgelopen week een echo gehad en alles wat goed. Bloedverlies is dus niet altijd een miskraam.

Groetjes,

Gea (10wk en 2 dagen)
 
ik ben even een andere anoniem, maar ik wil even reageren op de anoniem van 22:11:16 waarom mag er niet gelachen worden? ik typ ook heel vaak hahahaha
het is toch leuk en gezond om te lachen? niks mis mee hoor!! beter als dat gechagrijn......

sorrie, even over dat bloeden, mij lijkt bruinig bloed niet zo verontrustend, misschien wat oud bloed nog. anders bel toch maar even je vk.
veel sterkte.
 
Hoi anoniem van hierboven.Je haalt me de woorden uit m'n mond.Dat berichtje heeft Henny n.l geplaatst dat ze gek wordt van dat gelach.Nou volgens mij spoort ze zelf niet helemaal en is het een saggerijnig stuk vreten.Lachen is ook gezond en ik blijf zeker lachen hoor!.Ik hoop dat er nog erg lang spanning op haar baarmoeder zal staan,hahahahahahahahahahahahahahahah<dis is voor Henny
 
Terug
Bovenaan