bloeding

hallo
ik ben nou 2 weken overtijd en heb een test gedaan en ik ben zwanger(na 4 jaar proberen)eindelijk.nou heb ik wat last van bloeding wat waterig bloed waarschijnlijk van innesteling maar hoe lang duurt dat, dat bloeden.en ze zeggen ook dat je geen kattebakken mag schoonmaken maar hoe zit dat met paardenstallen dan???heeft iemand daar een antwoord op ben best wel onzeker.groetjes bvd.
 
Gefeliciteerd!

Bel gewoon even met een verloskundige in de buurt, heb ik ook gedaan. Er komt natuurlijk veel op je af en je zit met allemaal onzekerheden. Ze geven graag antwoord op al je vragen en weten je vaak gerust te stellen.

Heel veel succes en geluk,
Monique
 
Hoi!
Ik had gister ook wat waterig, roze bloed, maar volgens de verhalen die ik hier lees, en de verloskundige die ik heb gebeld, hoort het er wel bij. Het kan de innestelling zijn. Ik zou als ik jou was even wat mailtjes terug gaan, want daar staat een hoop over dit onderwerp, waar ik in ieder geval een stuk zekerder van ben geworden!
Van de paardestal heb ik niks gehoord. De kattenbak is omdat er kattenontlasting een bacterie zit, en die hebben paarden niet voor zover ik weet. Heel veel geluk!
 
gefeliciteerd!
Wat zul je blij zijn.

Mag ik je een tip geven voor al je vragen en onzekerheden: koop een goed boek! Zodra je je ergens zorgen om maakt, kun je het er in opzoeken. Bijvoorbeeld "Veilig zwanger" van beatrijs Smulders en mariel Croon.

Je moet wel een paar dingetjes weten wat je wel en niet mag doen en eten, en hier op internet zijn ook een heleboel ondeskundigen die denken dat ze deskundig zijn! Niet alle raad is dus even goed.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan