Bloeding!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vanmorgen ben ik bloed verloren, toen de verloskundige gebeld, nu moet ik twee dagen afwachten hoe het verder gaat.

Is het altijd zo dat bloeding leid tot een miskraam???
Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, maar het maakt mij toch wel erg onzeker
Iemand ervaring????

Liefs een onzekere trotsemams

heei,
He wat vervelend dat je bloed verliest,
Ik kan je wel vertellen dat mijn zus, ong. zs weken zwager was en steeds iets bloed verloor, ze heeft erg rustig aan gedaan, maar de veloskundige zei dat ze et gewoon af moest wachtten, je kunt niets doen, het is aalemaal goed gedaan en heeft ze een stoere knul van 1.5. Het zelfde verhaal met een collega. daar had de verloskundige gezegd, dat et waarschijnlijk mis zou gaan omdat het aardig veel was... niet gebeurd dus en ook een gezonde kerel gekregen... ik hoop dat je het wat gerust stelt.
heel veel succes met dit onzekere gewacht...

liefs puk

Hoi hoi,

Ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan. Ik ga voor je duimen meid.

Sterkte er mee!!!

hoi

Ik weet niet hoe ver je bent maar bij mijn oudste zoon heb ik ook gevloeid Het
begon met 5 weken dat was oud bloed verlies iedere dag een beetje tot de 8 weken
toen ben ik heel hevig gaan vloeien het leek wel of er een kraantje open stond Dat heeft een paar uur geduurd en dat is weer overgegaan in bruin bloed verlies en dat heb ik gehad tot dat ik 15 weken zwanger was In middels is mijn zoon al weer 5 en kerngezond
Ik wens je heel veel sterkte in deze onzekere periode en als je gevoel zegt dat het
goed is moet je daar gewoon van uit gaan

groetjes corina (12w 2d)

hoi hoi

hier nog iemand die in het begin van de zwangerschap ook een paar keer een bloeding heeft gehad! iedere keer weer dacht ik aan een miskraam maar had ook het gevoel dat er niets an de hand was. toch schrik je.
ben nu bijna aan het eind, nog een paar weekjes, dus bloedingen duiden lang niet altijd op een miskraam.
ik hoop dat het voor jou ook gunstig uitpakt, zal voor je duimen!

liefs antoinet

Hi Lieve Trotsemams,

Ik heb ook bloedingen gehad met de zwangerschap van mijn zoontje, bij 7 weken.
Het was notabene oudjaarsavond en ik moest ook wachten tot 02 januari voor een echo.
Meest slopende 2 dagen vna mijn leven geweest.... en toen op de echo met 7 wk 2dg: een ontzettend ijverig kloppend hartje!!

Er hoeft dus helemala niets aan de hand te zijn, de baarmoedermond wordt ook groter en goed doorbloed en dan kan er spontaan of door aan actie wel eens een adertje scheuren.
Als je je goed voelt zou ik me voorlopig dus geen zorgen maken!

Ik duim voor je dat alles inderdaad OK is!

Liefs, Karlijn     6wk2dg

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie snelle en lieve reacties.

Ben vandaag wel 100 maal naar de w.c. geweest om te kijken of het al gestopt was en ja hoor sinds eind van de middag is het gestopt met bloeden.
We zijn daar super blij mee!!

Ik moet donderdag morgen de verloskundige bellen hoe het nu is, en als het echt heftig zou gaan bloeden en ik stolsels zou verliesen dan moest ik direct contact met hun opnemen ook al was het midden in de nacht, want dat zo wel duiden op een miskraam.
Gelukkig is het nu gestopt met bloeden en ik hoop ook zo ontzettend dat dat zo blijft.
Maar we moeten nog even afwachten.

Ik hoop wel dat ik binnenkort een echo krijg om toch bevestiging te kunnen krijgen.
Maar dat zal ik donderdag wel horen .

Liefs trotsemams

Hoi,

Ook ik heb sinds begin van de zwangerschap elke keer bloed verloren. Omdat ik onder behandeling van de gyn sta mocht ik regelmatig langskomen. Maar inmiddels ben ik dik 32 weken zwanger. De bloedingen zijn een aantal weken weg geweest en sinds een week of 2 verlies ik soms weer een drupje. Maar zolang je geen stolsels verliest en geen erge buikkrampen krijgt of heftig bloed verliest hoeft het niet mis te gaan. Hopelijk verwijst de vk je even door voor een echo ter geruststelling,maar fijn dat de bloeding in iede rgeval gestopt is.

Liefs Angela

Terug
Bovenaan