bloeding

A

Anoniem

Guest
Eergister had ik een beetje slijm met daarin een klein rood streepje bloed. Omdat wede avond ervoor hadden gevreeen dacht ik dat het misschien daar van kwam, een gesprongen adertje of zo. Daarna was er een beetje slijm wat een klein beetje bruinig kleurde. Maar vanmorgen had ik een klein beetje helder rood bloed.
Ik schrok me rot. Maandag had ik al een afspraak staan bij de gyn dus dan zullen we horen of het goed is.
Hopelijk is het niet het begin van een miskraam. Het zal een rot weekend worden.

Jama
mv Thijs.

Sterkte joh kan me voorstellen dat je niet lekker het weekend ingaat maar niet van het slechtste uitgaan al is het moeilijk. Is het bloeden al gestopt?

Hey Jama,

Ik ken het, want ik zit in het zelfde schuitje.. Heb een paar maand geleden een MK gehad en ben nu weer net een paar weekjes zwanger....
Ook ik heb een paar dagen geleden weer een beetje bruin bloed verloren en even bij het afvegen roos bloed, nu eigenlijk weinig verkoren een beetje bruinige afscheiding af en toe...

Het kan hoor aan het begin van de zwangerschap, tenminste dat hoor ik van de gyn. en de HA.
Maar weet je, er zit echt niks anders op dan afwachten..

Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed zit, laat je even weten hoe het afgelopen is?

Grtoetjes, Esther

Sterkte meid, dat het weekend maar om mag vliegen voor je.

Ik weet wat je doormaakt, heb het ook gehad in januari. Maar er is hoop dat er niets aan de hand is he.

Liefs Petra

Hoi,

Ik heb het in maart ook gehad, dat heeft helaas tot een missed abortion geleid....
Wil je natuurlijk niet laten schrikken, het kan natuurlijk ook helmaal niks betekenen.

Hoever ben je precies zwanger?
Toen ik het bloedverlies had was ik 11 weken en mocht ik meteen naar de verloskamers komen voor een echo.
Niet dat ze iets hadden kunnen doen, maar het mocht voor mijn eigen geruststelling.
Misschien kun je proberen of je daar even een echo krijgt....

Heel veel sterkte!

Veel liefs wanda

bedankt voor jullie reacties.
Ik ben 10 weken zwanger. Het bloeden was alleen vanmorgen, ik merkte het bij het plassen, daarna niet meer.
Ik zal moeten afwachten en in de tussen tijd hopen dat het hartje nog klopt.

Jama
mv thijs

Terug
Bovenaan