bloeding?

In april van dit jaar heb ik na 19 weken zwangerschap een curretage ondergaan gehad. sindsdien zijn wij elke maand opnieuw aan het proberen... maar helaas tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Mijn regels komen wel stipt op tijd, 28 dagen. Vorige maand kreeg ik licht verlies exact 14 dagen na het begin van mijn regels... dat duurde zo tot een paar dagen voor mijn regels echt doorbraken (zo'n 10 dagen). Mijn regels zijn dan effectief doorgebroken na 28 dagen. Nu gisteren ontdek ik dat ik opnieuw een lichte bloeding heb... en vandaag gaat het maar door. Ik heb pas 14 nov een afspraak bij de gyn. maar ik maak me zorgen. Heeft iemand hiermee ervaring? Groetjes fie

Hoi Fie,

Ik kreeg op 27 febr. jl een echo waaruit bleek dat mijn kindje niet meer leefde in was toen 14 weken zwanger.
Op 4 maart ben ik gecurreteerd.
Ik was de eerste maanden heftig en onregelmatig ongesteld, daarna werd het minder en wat regelmatiger. Op advies van de huisarts ben ik ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik maar niet zwanger raakte. (ik ben namelijk twee keer zwanger geweest en twee keer meteen zwanger). die testen waren telkens negatief. Vorige week heeft de huisarts me doorgestuurd en afgelopen woensdag ben ik voor het eerst bij de gyn geweest en hij koos voor een bloedonderzoek. Volgende week vrijdag moet ik voor de tweede keer prikken, kijken of er hormonen in mijn bloed zitten die een eisprong moeten maken.
Over twee weken krijg ik de uitslag.
Ik heb wel begrepen dat sommige vrouwen er langer over doen om te herstellen van een curretage, dus ik hoop dat er niets aan de hand is met me en dat het een kwestie is van geduld. Mijn dochtertje van twee houd me op de been.
Ik weet dat het goed kan gaan, dus wie weet lukt het nog eens.....
Ik hoop dat je snel weet waar het aan ligt en ik hoop uiteraard het het heel snel raak voor je is en dat er een gezond kindje aan gaat komen.

Terug
Bovenaan