Bloeding!!

Hoi,

Vanmorgen ben ik bloed verloren, toen de verloskundige gebeld, nu moet ik twee dagen afwachten hoe het verder gaat.

Is het altijd zo dat bloeding leid tot een miskraam???
Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, maar het maakt mij toch wel erg onzeker
Iemand ervaring????

Liefs een onzekere trotsemams

hoi
hoe is het nu?bloedverlies hoeft zeker geen miskraam te zijn hoor.de eerste weken kun je bloed verliezen doordat het vruchtje zich steeds dieper in de baarmoeder graaft.maar het kan ook een gesprongen adertje zijn,doordat alles zo goed doorbloed is nu daaronder.bij mn eerste zwangerschap heb ik  met 4 weken  bloed verloren en nog een keer met 9 weken.deze zwangerschap heb ik met 4 weken een maandverbandje vol bruine afscheiding gehad.als het na een paar uur weer stopt en je geen erge buikpijn krijgt is er ws niks ergs aan de hand.
sterkte!!!we duimen dat alles oke is.

Hoi Trotsemam,

Dan schrik je wel even flink! In mijn eerste zwangerschap heb ik met bijna 10 weken 's-nachts wat helder bloed verloren. Het was niet veel en achteraf was er ook niets aan de hand. Maar op dat moment zat de schrik er wel even flink in!

Hoe is het nu? Is het bloeden al gestopt? Ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft.

Groetjes,
Leeuwtje

Bedankt voor jullie snelle en lieve reacties.

Ben vandaag wel 100 maal naar de w.c. geweest om te kijken of het al gestopt was en ja hoor sinds eind van de middag is het gestopt met bloeden.
We zijn daar super blij mee!!

Ik moet donderdag morgen de verloskundige bellen hoe het nu is, en als het echt heftig zou gaan bloeden en ik stolsels zou verliesen dan moest ik direct contact met hun opnemen ook al was het midden in de nacht, want dat zo wel duiden op een miskraam.
Gelukkig is het nu gestopt met bloeden en ik hoop ook zo ontzettend dat dat zo blijft.
Maar we moeten nog even afwachten.

Ik hoop wel dat ik binnenkort een echo krijg om toch bevestiging te kunnen krijgen.
Maar dat zal ik donderdag wel horen .

Liefs trotsemams

Terug
Bovenaan