Bloeding :-(

Onderweg naar huis kreeg ik last van krampen in mijn buik. En ja hoor, thuis begon ik te bloeden. Dat was wel even flink schrikken. Steeds als ik naar het toilet ga zit er helder rood bloed bij. Het leek de laatste keer net iets afgenomen te zijn maar het blijft nu maar even afwachten. Wat is dat naar zeg, die onzekerheid.. :-(

hey meid wat verschrikkelijk is dit he, heb het zelf ook meegemaakt, dus weet precies hoe je je voelt al die onzekerheid. Ik heb wel gevraagd aan de vk voor een spoedecho en die gelukkig ook gekregen om zo in ieder geval van die onzekerheid af te zijn. Succes

Oh Wat naar zeg!!! Hoe ben je wakker geworden vanmorgen? Is het nu weg?
Ik heb gisterenmiddag ook wat krampjes gehad en een heeeeeel klein beetje bruinige afscheiding. Nu is het weg, dus ga me ook geen zorgen maken, maar jij hebt rood bloed. Bah. Wat eng zeg. Gewoon de vk bellen hoor. Zij kan je dan meer vertellen.
Heeeeel veel succes meis.

Het is sinds gister toen ik naar bed ging gebleven bij wat bruinachtige afscheiding, dus de vraag is hoe het vandaag loopt..

Net de verloskundige gebeld. Ik moet het even aankijken maar er wel rekening mee houden dat het een miskraam kan worden (nouja, dat deed ik natuurlijk al). Als het deze dagen niet verder bloed gaan we kijken voor een vroege echo. Anders.., dan had het niet zo mogen zijn dit kee:-(

oh Gaabiej wat naar, ik weet precies hoe je je voelt, aangezien ik verleden week zo veel bloed verloren was.
Ik zou als ik jou was zelf contact met ziekenhuis of echo praktijk opnemen.zo heb ik dat dus ook gedaan..Toen kon ik terrecht.
Ze moeten toch zeker wel begrijpen dat een vrouw niet met deze onzekerheid kan leven!!!

IK durfte ook niet meer te hopen, maar je weet dat ze bij mij tijdens echo 2 hartjes zagen kloppen!

Ik hoop dat je morgen gewoon ergens terecht kan voor een echo...en verder heel veel sterkte de komende dagen!

Oja en ik had maandag ochtend en avond (heel veel)bloedverlies...en tot de dag van gisteren nog oud bloed verloren...

Terug
Bovenaan