bloeding

A

Anoniem

Guest
Dag dames, misschien ook heren!

Gekke vraag, maar weet het zelf even niet meer.

In mei gestopt met de pil, vaak met condoom gedaan omdat wij nog niet perse zwanger wilden worden. Meer het idee van het ontpillen.
Meerdere keer ongesteld geworden, en af en toe ook tussentijdse bloedingen.

Afgelopen zondag sex gehad zonder bescherming en ook beiden tot ons hoogtepunt gekomen.

Tot aan gisteren een heel goed gevoel gehad. Maar... gisteravond tijdens de sex kreeg ik een bloeding. Geen pijn, wel veel bloed.

Wat kan dit zijn???
Alvast bedankt!!

Hmm, das idd raar!
Bloed je nog steeds of alleen gister na de sex?
Anders dan zou het wel een hele korte cyclus zijn (20 dagen)???

Ik ben nog steeds niet helemaal van de bloeding af.. Als ik naar het toilet ga, dan is er vanaf zondag iedere dag nog wat gekomen.. Niet veel maar het is wel vers (diep rood van kleur)
Kan een cyclus zo kort zijn? Of ben ik niet helemaal in orde!!!!!

Het kan zijn dat je een hele korte cyclus hebt tussendoor. Er zijn zelfs vrouwen die onder de 20 dagen zitten (moet je ook niet aan denken elke 20 dagen ongesteld...pfff)

Ik ben eind april gestopt en het wisselt ook nog wat. Deze maand zat ik op 28, maar vorige maand op 23 dagen. De maanden ervoor rond de 31 dagen en in het begin boven de 40.

Dus soms kun je er niks zinnigs over zeggen.

Het zou ook een innestelbloeding kunnen zijn, maar volgens mij duurt die niet zo lang en is die niet zo heftig....

Heel erg bedankt voor je advies!!

Ben benieuwd wat het is. Voor de bloeding van zondag had ik echt een super gevoel. Nu wat minder, eigenlijk niets geen speciaal gevoel..

Maar als het echt zo is, dan is het heel erg welkom!
(denk he haast niet hoor!)

Nogmaals bedankt!

Terug
Bovenaan