Bloedingen 9,5 week. Heeft iemand hier ervaring mee

<p>Ik ben nu 10 weken en op 9,5 week begon ik licht te bloeden. Op dit moment ben ik op vakantie in het buitenland. De bloeding duurt nu al 5 dagen. Is niet erger geworden sinds het begin. Ik voel me ook minder gezwollen en minder pijnlijke borsten. Heeft iemand hier ervaring mee ? <br />Alvast bedankt!</p>
 
Met 13 weken een flinke bloeding gehad met slijm etc. Moest een uur op de wc blijven zitten omdat het maar blwef stromen, daarna nog weken gebloed. Nu 32 weken zwanger. Wat ik wil zeggen, het kan 2 kanten op. Maar hoe lastig ook, probeer je zo min mogelijk druk te maken. Want stress is echt heel slecht voor jou en de baby. 
 
Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap regelmatig gebloed tussen week 7 en 11. Inmiddels een gezonde dochter. Mijn verloskundige stelde me destijds gerust dat een bloeding zonder buikkrampen op zich nog niet heel erg hoeft te zijn, het kan een simpel scheurtje zijn in een bloedvaatje. Met buikkrampen waren de uitkomsten minder gunstig.
Sterkte, het blijft ontzettend eng, maar het komt vaak voor. Vooral na ontlasting vertelde mijn verloskundige of wanneer je intiem bent geweest. Doe in elk geval geen tampon in, een maandverband mag wel. 
Misschien kun je vanuit het buitenland wel even je verloskundige bellen. 
 
Terug
Bovenaan