Bloedingen eerste trimester

In juni ben ik gestopt met de pil. Begin augustus ben ik ongesteld geworden (ga ervanuit dat het een menstruatie was) en na een paar dagen begon ik weer met bloeden tot de dag van vandaag. Dit begon met een beetje en is gaandeweg opgelopen. In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met het stoppen van de pil en de huisarts ging daar ook van uit. Na een beetje Googlen ben ik voor de zekerheid toch een zwangerschapstest gaan doen en deze is positief. Nu lees ik online ook dat bloeden in de eerste trimester kan duiden op een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Alleen moet ik nu 3 weken wachten voor een echo bij de verloskundige en is het tot die tijd een en al onzekerheid voor mij.

Iemand hier die ook ervaring heeft met de eerste paar weken van de zwangerschap elke dag bloeden en alsnog een voldragen zwangerschap heeft gehad?
 
De verloskundige zei bij mij altijd, liever een keer te veel bellen dan een keer te weinig. Bij twijfel altijd bellen.

Met specifieke situatie geen ervaring.
 
De verloskundige zei bij mij altijd, liever een keer te veel bellen dan een keer te weinig. Bij twijfel altijd bellen.

Met specifieke situatie geen ervaring.
Ja ik zou nu ongeveer 5 weken zwanger moeten zijn en dat is te vroeg om iets te kunnen zien voor de verloskundige, vandaar dat ik moet wachten tot de 8 weken echo
 
Ik heb bij de laatste zwangerschap met 8 weken bloed verlies gehad stroomde gewoon langs mijn benen een hele plas op de grond.
En toch is het nu een gezonde meid van 8 jaar.
 
Ik zit nu rond de 5,3 week, ook continu bloedingen. Heb wel een vroege echo gehad ivm een vorige miskraam. Op de echo zag alles er goed uit. Aankomende week 2e echo, voelt heel onzeker allemaal ook erg bang voor een 2e miskraam.
 
Terug
Bovenaan