Bloedingen en buikpijn tijdens zwangerschap..

<p>Hallo lieve bijna mama’s en al mama’s ?</p><p>Ik ben afgelopen maandag ( 18 maart ) erachter gekomen dat ik zwanger ben, super gelukkig en kan al niet wachten om hem/haar in mijn armen te hebben.</p><p>echter heb ik wat last van bloedingen, buikpijn en onderrugpijn.</p><p>de zaterdag ervoor ( 16 maart ) was ik gezellig uit eten gegaan en kreeg opeens krampen, ik dacht dat ik teveel had gegeten. Maar ze hielden maar niet op, dus op 18 maart een test gedaan en die was al best snel zichtbaar positief.</p><p>Wij zijn natuurlijk helemaal gelukkig alleen blijft de buikpijn een rol spelen, de buikpijn zit echt bij mijn maag zeg maar.</p><p>Ik ben op 22 maart langs de huisarts geweest en zij denkt aan een buikgriep, hierop heb ik antigel meegekregen, nu moet ik zeggen dat het opzich helpt want de diarree is stukken minder geworden. Maar de buikpijn is s’ nachts nog erg aanwezig.</p><p>ook heb ik sinds 22 maart bloedingen, en best wel veel, het verschilt tussen licht rood en donkerrood in. Ik heb er foto’s van gemaakt maar kan ze op de een of andere manier niet plaatsen. Zodoende heb ik de hap gebeld en die mevrouw zei dat ik het even aan moet kijken.</p><p>maar ik ben er ( natuurlijk ) totaal niet gerust op.. ik zou graag willen weten of meerdere zwangere vrouwen hier last van hebben?!</p><p>ik zit volgende de verloskundige in week 6 van mijn zwangerschap.. dit is mijn 1e zwangerschap dus alles is ook nog erg nieuw.</p><p> </p><p>veel liefs, een aanstaande bezorgde moeder</p>

Hi,
Ik wil je niet  ongerust maken, maar dit kan 2 kanten op gaan. Wanneer je stolsels hebt kan het zijn dat je een miskraam hebt. Dit gaat over tot een heftige ongesteldheid. Ik had op een gegeven moment door dat het een miskraam was en ben niet naar de verloskundige geweest. mocht je dit gevoel niet hebben zou ik als ik jou was om een echo vragen.