Bloedingen en echo

Gisteren behoorlijk wat bloed verloren met stolsels etc. Was behoorlijk schrikken. Vandaag is het bloeden gestopt en vanochtend stond al een echo gepland, dus dat was heel fijn.
Op de echo was te zien dat het kindje goed groeit en heerlijk beweegt :) Wat een opluchting. Wel zit er rond mijn baarmoeder veel 'vocht' wat vermoedelijk bloed is. Of dat iets te betekenen heeft is nu nog onduidelijk, dat wordt afwachten....

Ik ben nu 9 weken en 4 dagen. Bij bijna 13 weken heb ik nog een echo, maar volgens de verloskundige hoef ik mij geen zorgen te maken en is de kans op een miskraam niet zo heel groot meer :)

Mijn baas is ondertussen nog steeds niet blij en de sfeer op het werk is onder het vriespunt. Dat is wel erg jammer, maar ik ben toch wel heel blij met dit kindje en ga vanaf nu gewoon proberen te genieten van de zwangerschap

Dat is inderdaad schrikken, maar wat een opluchting dat de echo goed was, maar nog steeds afwachten dat is niet fijn, hopelijk gaan de komende weken tot de volgende echo snel voorbij.

wat vervelend dat je leidinggevende nog niet is bijgetrokken, ik dacht dat ze gewoon aan het idee moest wennen. Probeer je niks van haar aant te trekken (hoe moeilijk het ook is) en houdt je contract en dergelijke goed in de gaten, weet niet of hij binnenkort afloopt?

Geniet inderdaad van je zwangerschap want het is en blijft toch een klein wonder dat je een nieuw leven creeert.

Dank jullie wel

Ydem: mijn contract is per 1 augustus jl ingegaan en loopt dus in mijn verlof af. Ik ben in mijn proeftijd blijkbaar zwanger geworden en heb het direct na de eerste echo verteld..... Ik begrijp mijn baas volledig. Zo leuk is het niet als iemand er net werkt en dan al weer zwanger is. Maar dat hebben mannen nu nooit en als je nog maar een aantal vruchtbare jaren hebt kan je ook niet eeuwig wachten.... Ze had graag gewild dat ik het bij het sollicitatiegesprek gemeld had dat we een derde wilden. Maar dat wisten wij toen ook nog niet.....

Anyway, het is een lastige situatie waar ik nu even doorheen moet. We zullen zien of ze nog gaat bijdraaien.....

Terug
Bovenaan