Bloedingen en toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ik had op 16nov mijn NOD, en was overtijd. Zwangerschapstest 17nov negatief. Na 5 dagen dacht ik ongi te zijn geworden  De bloedingen duurde zoals normaal bij ongi 4 dagen. Vandaag echter alweer bloeding gehad, zwangerschapstest gehaald... en positief!

Heb met huisarts gebeld en krijg volgende week vrijdag een echo om te kijken of het idd een intacte zwangerschap is of dat het mis gegaan is. Afwachten dus maar...... wat is het erg om te wachten

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat was het resultaat? Zwanger of niet?

groetjes,
Dion01

hoi

ik heb hier geen ervaring mee dus kan je geen raad geven
maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen
ik hoop dat het allemaal meevalt

liefs ikjes

Hoi Hoi

Ik denk toch dat je zwanger bent.Bloedingen komen
heel veel voor met intakte zwangerschappen.Ik heb
helaas vervelende ervaringen.Maar de laatste keer heb
ik gelijk toen de bloedingen begonnen een test gekocht
in die was al negatief terwijl ik 2wk daarvoor wel positief
was.Dus gelijk met de bloedingen had ik een negatieve
test in dat heb jij niet.Mijn gyn vertelde dat bloed meestal
niet negatief is dus misschien kun jeje daar aanvast houden.
Ik hoop dat alles goed gaat met jou in de baby.Laat je het
ons nog even weten?

Groetjes anita

HOi hoi,

ik heb ook zoiets meegemaakt....
11 nov. had ik mijn ovulatie, zonder dat ik het wist.. Heerlijk geklust...
Een paar dagen later merkte ik al misselijkheid, gespannen borsten e.d.

Afgelopen weekend had ik ongi. moeten worden en dat werd ik ook....
Ben naar huisarts geweest, omdat bloeding op dag 1 en nacht 1-2 het ergst was.
Weinig pijn, geen stolsels (zoals normaal), helderrood op dag 1 en op dag 2 bruin bloed.

Ha. kon nix voor mij doen: we moeten wachten tot week 6 (eind volgende week) en dan kunne we pas testen... In mijn familie komt het voor dat we heel laat pas HCG waarde in het bloed hebben, vandaar dat de test die we gister hebben uitgevoerd negatief aan kan geven.

Na de bloedingen zijn mijn borsten minder gespannen. Ben nog wel misselijk (in mindere mate) en ruik beter dan normaal. Ben ook nog heel moe en moet vaak plassen.. (bijna om het uur).
Ik snap nix meer van mijn lichaam...

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal. Het is niet positief of negatief: het is alleen maar wachten....

Sterkte.

Als ik deze onzekerheid lees ben ik maar weer blij dat mijn ongi echt doorzette gisteren. Al baalde ik er natuurlijk wel van. Maar dan weet je het wel zeker!
Succes meiden!!

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Erg fijn om er met anderen over te kunnen praten.
En ja, het is inderdaad heeel erg vervelend om niets anders te kunnen doen dan afwachten..... Maar goed, als het resultaat eind volgende week  dan maar  positief is, dan  zijn we  deze onzekere week alweer snel vergeten.  Wij blijven ondertussen vol spanning wachten. En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Jullie ook veel suc6 ermee, ik zal ook voor jullie duimen !!

Gefeliciteerd je bent dus zwanger ? Ikzelf heb ook een rare week zit nu op dag 32 en dat is eigenlijk normaal, maar vorige maand had ik op  23 mijn periode. Nu heb ik heel de wk al de symptomen om ong. te worden, maar het zet niet echt snel door had gisteren 1 drupje bloed en nu helemaal niks meer. Had vorige wk een test gedaan en deze was dus negatief.  Wordt gek van mezelf je denkt je lichaam te kennen en dan krijg je dit weer...... In ieder geval wens ik jou een fijne zwangerschap toe een gezonde baby natuurlijk.....

Gr. Marjolein

Ik hoop natuurlijk van wel, en moet zeggen dat er steeds meer op begint te wijzen dat het toch echt zo is. Mijn borsten beginnen aardig gespannen aan te voelen. Alleen heb ik nog steeds elke dag last van bloeding en dat is vervelend.  Ik heb gewoon geen idee hoe ik me moet gedragen. Moet ik nu erg voorzichtig zijn omdat het anders nog mis kan gaan (kan altijd natuurlijk) of kun je gewoon je dagelijkse dingen blijven doen? Ik doe normaal gesproken geen extreme dingen, maar probeer nu natuurlijk  toch beetje op te letten.
Nog een week en dan weet ik meer........

Marjolein ik zal ook voor jou duimen. Vervelend he als je niet weet of je lichaam je voor de gek houdt, of dat je toch echt zwanger bent. Veel succes en ik hoop voor je dat het dat laatste is .

groetjes!

Terug
Bovenaan