Bloedingen en toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ik had op 16nov mijn NOD, en was overtijd. Zwangerschapstest 17nov negatief. Na 5 dagen dacht ik ongi te zijn geworden  De bloedingen duurde zoals normaal bij ongi 4 dagen. Vandaag echter alweer bloeding gehad, zwangerschapstest gehaald... en positief!

Heb met huisarts gebeld en krijg volgende week vrijdag een echo om te kijken of het idd een intacte zwangerschap is of dat het mis gegaan is. Afwachten dus maar...... wat is het erg om te wachten

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat was het resultaat? Zwanger of niet?

groetjes,
Dion01

hoi

ik heb hier geen ervaring mee dus kan je geen raad geven
maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen
ik hoop dat het allemaal meevalt

liefs ikjes

Hoi Hoi

Ik denk toch dat je zwanger bent.Bloedingen komen
heel veel voor met intakte zwangerschappen.Ik heb
helaas vervelende ervaringen.Maar de laatste keer heb
ik gelijk toen de bloedingen begonnen een test gekocht
in die was al negatief terwijl ik 2wk daarvoor wel positief
was.Dus gelijk met de bloedingen had ik een negatieve
test in dat heb jij niet.Mijn gyn vertelde dat bloed meestal
niet negatief is dus misschien kun jeje daar aanvast houden.
Ik hoop dat alles goed gaat met jou in de baby.Laat je het
ons nog even weten?

Groetjes anita

HOi hoi,

ik heb ook zoiets meegemaakt....
11 nov. had ik mijn ovulatie, zonder dat ik het wist.. Heerlijk geklust...
Een paar dagen later merkte ik al misselijkheid, gespannen borsten e.d.

Afgelopen weekend had ik ongi. moeten worden en dat werd ik ook....
Ben naar huisarts geweest, omdat bloeding op dag 1 en nacht 1-2 het ergst was.
Weinig pijn, geen stolsels (zoals normaal), helderrood op dag 1 en op dag 2 bruin bloed.

Ha. kon nix voor mij doen: we moeten wachten tot week 6 (eind volgende week) en dan kunne we pas testen... In mijn familie komt het voor dat we heel laat pas HCG waarde in het bloed hebben, vandaar dat de test die we gister hebben uitgevoerd negatief aan kan geven.