Bloedingen komen en gaan

<p>Hoi,</p><p>Ik zou nu tussen de 8 en 9 weken zwanger zijn.</p><p>Bijna 3 weken geleden één veeg bruinverlies en ongeveer 1,5 week geleden weer bruinverlies.</p><p>Helaas zondag ook roodverlies.</p><p>Dit komt en gaat..</p><p>Overdag wél bloedverlies maar niet zo erg als mijn menstruatie, maar tijdens het plassen bijvoorbeeld wél flinke druppen .</p><p>S avonds wordt het minder en 's ochtends de eerste 2 keer als ik naar de wc ga helemaal niets.</p><p>Dit gaat vanaf zondag al.</p><p>2 keer een stolsel verloren, waarvan gister een redelijk grote, geen vruchtje gezien. </p><p>Direct na het verlies van het stolsel gister rond 2000 nog een minimaal drupje verloren tot vanochtend 10uur, daarna weer een drup bij het plassen. </p><p>Ik kan begin volgende week naar de vk, dan weten we sowieso meer.</p><p>Wie heeft dit eens mee gemaakt?</p><p>Zelf ga ik natuurlijk uit van foute boel, maar door het komen en gaan van bloedverlies maakt het wel spannender allemaal.</p><p> </p><p>Liefs</p><p> </p>
 
Hoi!Bloedverlies kan van alles zijn… Ik zou even contact opnemen met je verloskundige, misschien kan je vanmiddag al terecht. Dan heb je voor het weekend wat meer duidelijkheid.
Vanaf zeven weken kunnen ze met een echo al behoorlijk wat zien.
Veel succes!
Liefs
 
Ik heb gisteren een bloeding gehad. Wij zijn ook op vakantie. Ik heb gelijk de verloskundige gebeld, ze gaf aan dat je ook in het buitenland een echo kunt laten maken. Wij doen dat wel om ons wat zekerheid te geven. Dus als je het heel graag wilt kun je altijd even overleggen met je zorgverzekeraar. Sterkte in ieder geval!
 
Ik heb ook 2 bloedingen gehad, helemaal doorgelekt door mijn broek. Vorige week een echo gehad om te controleren wat het was en deze week een termijnecho, ben nu 10+4, maar ze konden geen oorzaak zien en de foetus heeft nog een kloppend hartje. Het zegt dus niet zoveel over je zwangerschap. Zolang je geen pijn hebt, hoef je niet al te druk te maken. Om jezelf gerust te stellen kan je misschien wel een echo centrum opzoeken... Want teveel stress is ook niet goed voor je baby.
 
Jaa we zijn naar een ziekenhuis geweest. 
Alleen vonden ze het geen spoed en werd alleen het doktersbezoek (eerst) gedekt.
Echo's, bloedonderzoek of wat de arts zou willen zou dan sowieso voorgeschoten moeten worden en moest uitgezocht worden of het in dit stadium onder dekking viel.
Verloskundige etc allemaal 2-6 weken wachttijd en had niet echt het idee dat ze zin hadden om een "buitenlander" met deze termijn te helpen.
 
 
Wat ontzettend vervelend. Ik heb ook een aantal bloedingen gehad. Uiteindelijk met de eerste echo en de termijnecho leek alles in orde. Zal voor je duimen ?!
 
Terug
Bovenaan