<p>Hoi,</p><p>Ik zou nu tussen de 8 en 9 weken zwanger zijn.</p><p>Bijna 3 weken geleden één veeg bruinverlies en ongeveer 1,5 week geleden weer bruinverlies.</p><p>Helaas zondag ook roodverlies.</p><p>Dit komt en gaat..</p><p>Overdag wél bloedverlies maar niet zo erg als mijn menstruatie, maar tijdens het plassen bijvoorbeeld wél flinke druppen .</p><p>S avonds wordt het minder en 's ochtends de eerste 2 keer als ik naar de wc ga helemaal niets.</p><p>Dit gaat vanaf zondag al.</p><p>2 keer een stolsel verloren, waarvan gister een redelijk grote, geen vruchtje gezien. </p><p>Direct na het verlies van het stolsel gister rond 2000 nog een minimaal drupje verloren tot vanochtend 10uur, daarna weer een drup bij het plassen. </p><p>Ik kan begin volgende week naar de vk, dan weten we sowieso meer.</p><p>Wie heeft dit eens mee gemaakt?</p><p>Zelf ga ik natuurlijk uit van foute boel, maar door het komen en gaan van bloedverlies maakt het wel spannender allemaal.</p><p> </p><p>Liefs</p><p> </p>