bloedingen

hoi,
Ik ben blij deze ervaring met jullie te kunnen delen en ik hoop dat iemand me terug een beetje rustig kan maken.
2 maanden geleden onderging ik een curettage en laparascopie na een zwangerschap van 8 weken. ik was behoorlijk teleurgesteld maar was ervan overtuigd met nieuwe moed te starten met klussen , het was uiteindelijk vrij snel gelukt. één maand nadien werd ik toch ong. maar ik vond dat een teken dat mijn lichaam aan het herstellen was en vond het goed dat dit direkt na 4 weken kwam. We gingen door met klussen en 1 mei werd ik opnieuw ong (spijtig genoeg). Dat op zich was geen ramp maar de bloedingen blijven duren ( nu reeds 2 weken) het is helder rood bloed en lijkt telkens te vermeerderen bij plassen of betrekkingen. Ondertussen heb ik al 3 gyn geraadpleegd maar er is inwendig niets te zien dus ze hebben me dupaston gegeven om alles wat regelmatig te laten komen. alleen verminderen de bloedingen niet. Ik ben gewoon ten einde raad, doe niets anders dan tranen laten en nadenken. Ik heb zelfs het idee dat ik nooit meer kinderen zal kunnen krijgen.
Weet iemand van jullie raad?????
Alvast bedankt en ik wens iedereen de komende maanden veel succes
 
Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet

Ik vind het vreemd dat er 3x wordt gezegd dat er niks aan de hand is terwijl je aanwijsbaar bloed verliest. Hebben ze er helemaal geen verklaring voor? Het moet toch ergens vandaan komen???

Kan je helaas niet helpen, maar zou je aanraden toch nog een keer naar een arts te gaan en je niet weg te laten sturen voordat ze je een verklaring geven. Het is een feit dat je bloed, dus dan moet er ergens iets stuk zijn..

Succes meid!
 
Hoi meis,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Zelf heb ik onlangs na 8 weken ook een miskraam gehad en ik denk dat de angst dat je nooit gezonde kinderen op de wereld zult zetten heel normaal is. Persoonlijk denk ik niet dat de bloedingen betekenen dat je nooit meer een goede zwangerschap zal hebben. Wel moeten ze je in het ziekenhuis goed in de gaten houden. Als het erger wordt dit weekend zou ik echt terug gaan naar de arts om verder onderzoek te eisen.

Heel erg veel sterkte de komende dagen!!

Groetjes Ina
 
Wat zul jij het zwaar hebben. Tranen laten en nadenken. Vind een dokter dit fijn voor een patient? Ik zou naar de huisarts gaan. Duidelijk aangeven dat je het heel zwaar hebt en erg ongersut bent. Hij moet je dan toch gerust stellen en laten onderzoeken? Wees duidelijk en vraag door. Dat is het advies wat ik je wil geven. Deze onzekerheid maakt je bang en is slopend. Succes.
 
Terug
Bovenaan