Bloedingen

Hoi,

Ik ben vandaag 6.3 dagen zwanger en heb sinds 1.5 week last van bloedingen. Dit is eigenlijk alleen als ik afveeg als ik naar de wc ben geweest. Het word niet erger maar ook niet minder. Ik heb verder geen buikkrampen of iets. Iemand dit ook gehad?
 
Ervaringen van anderen helpen je niet want zwangerschap is maatwerk en bij iedereen anders. Bij de een heeft bloedverlies ook een andere oorzaak dan bij de ander. Bij zorgen je eigen verloskundige/arts raadplegen.
 
Beter een keer teveel dan te weinig de verloskundige bellen. Je eerste echo komt er ook al aan.
Maar het zou best gewoon een wondje kunnen zijn ofzo.
 
Verloskundige bellen.. kijken of er vruchtzakje of mss zelfs een hartje te zien is


In mijn geval waarbij de bloeding rond 7,5 week begon begin dit jaar was het alleen geen goed teken.. hopelijk valt het mee
 
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een keer een bloeding gehad. Mijn toenmalige partner vond dat ik me geen zorgen moest maken. Toch heb ik toen het ziekenhuis gebeld. Ze wilden dat ik direct langs kwam.

Mijn toenmalige partner had geen rijbewijs, dus we zaten met vervoer. Ik wilde nog kijken of iemand voor ons kon/wilde rijden, maar dat zag mijn partner absoluut niet zitten. Uiteindelijk heb ik zelf maar gereden. Ik heb toen veel onderzoeken gehad en moest zelfs een nacht blijven. Uiteindelijk bleek er gelukkig niets ernstigs aan de hand te zijn.

Ik was toen wel stukken verder in mijn zwangerschap, dus ik weet niet of je er iets aan hebt. Ik wil je wel adviseren om te zorgen dat je in ieder geval iemand bij je hebt die terug kan rijden als het nodig is. Sterkte met de situatie.
 
Terug
Bovenaan