bloedingen

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ben nu 6 weken zwanger van de tweede, maar ben best wel ongerust...
Voelde voor ik ongesteld moest worden al aan mijn lichaam dat ik zwanger was.
Weeet niet waarom, gewoon een gevoel.....
Weet nu 2 weken dat ik zwanger ben maar het voelt niet zo lekker.....
Heb sinds 2 weken pijn onder in mijn buik, verlies ook elke dag "oud bloed".
Ben wel misselijk en heel moe....
Herkend iemand dit?
Of kun je mij er iets meer over vertellen.....

Hoor graag van jullie

gr ber

Hoi Ber,

Had exact hetzelfde als jij. Wist voor mijn ongi al dat ik zwanger was. Bepaald gevoel van binnen. Ik heb verder eigenlijk dezelfde syptomen als jij echter geen bloedverlies. Dat zou mij ook bezorgd maken. Ik heb 1 keer rond de  5 a 6  wkn 1 dag licht helderrood bloed gehad maar VK zei dat het waarschijnlijk innestelingsbloeding was. Kan ook een geknapt bloedvaatje zijn geweest. Maar hoe lang verlies je al bloed? Als dit al een paar dagen is zou ik toch ff naar de dokter gaan. Zeker ook omdat je al eens eerder zwanger bent geweest.
K zal voor je duimen!

Suc-6 Groetjes Loraine (8 wkn + beetje)

Hallo,

Ik herken je verhaal. Het blijft natuurlijk de eerste maanden altijd spannend en het kan alle kanten op maar ik heb tot aan de vijfde maand regelmatig bloedingen gehad. Ik zat om de twee weken vanaf 7 weken bij de gyn en kreeg dan een echo. Ik had ook erg veel last van krampen. Het maakt je vreselijk onzeker maar zie hier het bewijs dat het ook goed kan gaan.

Groeten pinklady 25 wkn

Hoi Ber,

Ik snap helemaal hoe jij je voelt. Zelf ben ik bijna 10 weken zwanger en heb nu bijna een week bloedverlies. Het is een heel klein beetje. Twee keer was het helder rood (een druppeltje) de rest ziet er uit als oud bloed. Dan weer een dag niet en dan weer wel. Ik schrik mij iedere keer het leplazerus. Sta te shaken op mijn benen. Ik heb verder geen buikpijn. Het lukt mij gewoon niet om vertrouwen te hebben dat het allemaal goed zit. Ik wil geen bloed zien! Volgende week krijg ik een echo bij de vk. Tot die tijd probeer ik een beetje te overleven door veel bezig te zijn, afspraken te maken en te werken.
Ik begrijp dat ik je hiermee niet opvrolijk, maar je hebt wel weer van iemand gelezen dat zij het ook heeft en je niet alleen bent.
Ik voelde mij in ieder geval een beetje gesteunt door het feit dat jij over dit onderwerp een berichtje hebt geplaatst.
Ik ben naar de dokter geweest en hij gaf mij informatie over bloedverlies in de de eerste drie maanden. Het staat op internet:nhg.artsennet.nl/uli/?uli=AMGATE_ 6059_104_TICH_L362914088 - 8k -
Misschien heb je er wat aan.

Sterkte de komende tijd. Misschien horen we nog van je hoe het verder verloopt?

groetjes Ookdaan

Terug
Bovenaan