bloedingen

hoi ik ben hier nieuw,

heb nu 2 echo's achter de rug vanwege dat ik bloedingen blijf houden. eerst werd ik er op ingesteld dat het miskraam zou worden nou na 3 weken onzekerheid toch echo laten doen. uitwendig niets te zien dus inwendig en ja hoor er is een kleintje te zien met hartslag (nu 8 weken).
jeetje wat was ik opgelucht.

maja de vk wist niet waar de bloedingen vandaan kwamen. ik dus nog steeds onzeker.
ga morgen naar de dokter.

herkent iemand dit? ben best bang

liefs

Hoi Susanlooman,

nee ik herken het (gelukkig) niet, maar het is toch op zich posistief dat je je kindje hebt gezien en dat er een hartslag is? Probeer je daar maar een beetje aan vast te houden!!! Klopt die 8 weken trouwens ook met wat je zelf een beetje hebt uitgerekend?? Dan is het natuurlijk helemaal geruststellend. Misschien is je baarmoedermond gewoon een beetje gaan bloeden ofzo, of heb je gevreën?

Heel veel succes in deze onzekere weken!!

Groetjes,

Prulleke3

hey

nee heb het meestal smorgen als ik opsta.
toch blijf je onzeker en bang dat er dan later niets gebeurd of dat de baby iets heeft.

nee vk zei dat ik nu 8 weken ben. dus dan gaan we daar vanuit.

ik dacht eerst dat ik een week veredr zou zn maar dat bleek niet.

x

Ja die onzekerheid dat snap ik dan wel weer heel goed!!! Balen is dat hè?! Ja daar doe je toch niks aan. Wij hebben ruim 3 jaar gewacht op deze zwangerschap dus ik kan de klok ook wel vooruit kijken naar het moment dat de risico's op misgaan wat minder worden en naar 17 maart, want dan heb ik weer een echo!

Heel veel succes met de stress en probeer toch maar te genieten van het feit dat het nu nog goed is, dan heb je die vreugde in ieder geval gehad!!!!

Hou je ons op de hoogte???

Groetjes,

Prulleke3

Hoi Susan,

Ik herken dit wel. Ook ik heb twee weken geleden bloedingen gehad. Was savonds en er zaten soort stolseltjes in. Maar in de loop van de avond werd het minder en stopte het! De dag erna naar de gyn gebeld en ik moest gelijk komen. Op de echo was gelukkig een kloppend hartje te zien. Mijn gyn zei dat er vrouwen zijn die soms een liter bloed verliezen zonder dat het kindje in gevaar is. Wel zei hij dat je ten alle tijden het moet melden zodat hun er zeker van zijn er niks aan de hand is. Ook is het zo dat je vagina nu zo goed doorbloed is dat zelfs het afvegen na het plassen al een bloeding kan veroorzaken!
Misschien stelt dit je een beetje gerust! Sterkte in iedergeval! Liefs x

hey

ik ben naar de dokter geweest, maar natuurlijk kunnen hun er ook niets mee.
het kan gewoon 2 kanten opgaan en is het dus afwachten.

ik ga gewoon verder met genieten en ik zie het wel.
volgende week donderdag 10 weken echo en als dan alles goed is ga ik me geen zorgen meer maken.

bednkt voor jullie steun.

x

Terug
Bovenaan