Bloedingen

Hi!

Had de vraag of jullie hiermee ervaringen hebben.

Ben nu 37w en Heb sinds donderdag last van kleine bloedingen de gehele dag/nacht door eigenlijk. Was eerst een mix van slijm/bloed (Bloedprop) waarschijnlijk. Echter is het nu nog steeds niet gestopt en is het gewoon helder bloed zegmaar in combinatie met krampen.

Op internet lees je zoveel verschillende dingen..

Hoi Karpediem,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou zeggen bel je verloskundige voor informatie. Ze zijn er immers voor.

Groetjes en toi toi met je laatste loodjes.

Googlen doen we allemaal en is nooit een goed idee, er komen altijd de ergste dingen uit, er is niemand die een bericht plaatst om te vertellen dat het allemaal goed gaat!

In dit geval zou ik wel de verloskundige bellen, beter 1 keer teveel bellen dan 1x te weinig zei mijn vk altijd.

Hoi

Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar ik ben van de 1ste zwanger geworden via icsi helaas is mijn zoontje overleden. Nu zijn we bezig voor een.broertje of zusje via de ingevroren cryo's heb donderdag me terugplaatsing gehad maar.had 2 dagen ervoor last van bruin/zwarte afscheiding zou dit nu me traject in de weg gaan.zitten heb het nu na de tp nog steeds.??

Hi!

Verloskundige om half acht gebeld en zat vanaf acht u in het ziekenhuis. Uitgebreid onderzoek.. Alles was prima en bloedingen duiden op begin bevalling.. Afwachten dus.

Miranda ik heb eerlijk gexegd geen idee?

Terug
Bovenaan