Bloedinkje

Eind juni gestopt met de pil, 3 juli een bloeding gehad van drie dagen (telt mee als menstruatie volgens de dokter), vanaf ongeveer een week geleden heb ik last van buikkrampen, gisteren was het even weg maar vanmorgen begon het weer, daarna gemeenschap gehad en bij het schoonmaken zag ik een beetje bloed op de washand.
Nu is mijn vraag, kan dit een innestelingsbloedinkje zijn? Ik heb geen idee of dat wel in deze periode kan, en ik moet er wel even bij vermelden dat mijn mannetje me een beetje 'hardhandig' aan heeft gepakt, om het maar zacht uit te drukken, hum. Kan het daar ook door komen? Voor onze relatie heb ik een jaar geen gemeenschap gehad(sterke wil hè!), en toen ik het met mijn huidige vriend deed in het begin, heb ik ook een beetje bloed verloren.

Ook heb ik nog steeds (de hele week) last van pijnlijke tepels, en gespannen borsten.

Damn, wat zijn deze dingen verwarrend hè, omdat het vanalles kan zijn.
Weet je hoe die dagen voorbij kruipen! Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen, haha

Groetjes aan alle meiden!

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. We zitten allemaal met hetzelfde waarom testen na je nod. Ik weet het is een dure hobby die testen maar dan weet je het in ieder geval. Je leeft van nod naar nod, je wilt zo snel mogelijk dat het de datum van je ongi komt..in de hoop dat je het niet wordt uiteraard. Ik heb vanaf de eisprong al gevoelige tepels als ik ze aanraak. Heb nu helemaal het gevoel al dagen dat ik ongi moet worden....bleh!. Allemaal erg verwarrend inderdaad...maar in ieder geval heel veel succes....ik heb mijn nod maandag dus nog 3 dagen wachten.....Gr. Biate Trouwens volgens mij is een innestelingsbloeding een kleine week na je eisprong dus dat zou kunnen???!?!? Om het nog spannender te maken.....

Aaaaaaaaaah haha zeker spannend, maar ja ik denk eigenlijk van niet want volgens mij heb ik gewoon een klein wondje in mijn vagina ;) Ik hoop echter van wel, en jeetje over drie dagen! Zal voor je duimen!

xxx

Ik duim voor jou......
Ja spannend die laatste dagen....
Ik denk echt dat het deze keer niet "raak is" maar op één of andere manier durf ik daar nog niet helemaal op aan. Het voelt anders dan vorige maand....maar ja je lichaam kan je zo in de maling nemen. Er zit niets anders op dan wachten.......en nog eens wachten. Maar nog een paar uurtjes werken en dan heb ik weekend. Volgende week laatste week en dan heb ik 3 weken vakantie...heerlijk vooruitzicht.
Gr.

Bloeden van de baarmoedermond: de baarmoedermond wordt bedekt met een heel dun laagje ‘huid'. Hieronder zitten zeer veel dunne bloedvaatjes.
Ehm trouwens, kijk eens wat ik heb gevonden....

Door je zwangerschap wordt de huid nog dunner en zijn die vaatjes makkelijk te beschadigen. Bovendien wordt de baarmoedermond beter doorbloed, waardoor er bloedverlies kan optreden. Vooral nadat je geslachtgemeenschap hebt gehad komt dit nogal eens voor. Dit is absoluut onschadelijk en betekent niet dat je niet mag vrijen.

Terug
Bovenaan