bloedinkje

Hoi,
Ik had zaterdag ochtend ineens wat helder bloed op m'n papiertje zitten nou ik schrok verschikkelijk, ik dacht niet weer een miskraam he. Maar goed het ging al vrij snel weer weg en nu heb ik af en toe nog een heel klein beetje wat bruinig afscheiding. Als het goed is ben ik nu zo beetje 7,5 a 8 weken. Ik heb wel de verloskundige gebeld maar ik krijg dus geen echo, zij zegt dat het niets zegt, dan kan het hartje nu wel kloppen maar misschien morgen niet meer. Ik vind het raar. Heeft iemand van jullie ook wel eens een beetje helder bloed verloren wat later wat bruinig werd, maar dat alles nog wel goed bleek te zijn? heb overigens geen erge buikpijn af en toe een beetje ongi krampjes maar heel licht.
mag pas 30 september naar de verloskundige verder moet ik afwachten.

Veel liefs
Brenda
 
wat een rare vk ik heb onlangs een miskraam gehad van een twins en zogauw ik weer zwanger ben wordt er al op week 7 een echo gemaakt dit gewoon ook om je gerust te stellen enige begeleiding kennen ze bij jou dus niet. wellicht een idee om een andere vk of gyn te benaderen ik bedoel stress ik helemaal niet goed dus hup die tel pakken en bellen............
succes meid.
liefs mij
 
Hoi Brenda,
Volgens mij kan het ook innestelings bloeding zijn.
Toen mijn zus pas zwanger was( ik weet niet precies hoever)had zij ook ineens een bloeding.Ze was natuurlijk helemaal in de stress dat er iets mis was,maar toen zei de Vk dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was,want je hoeft hem niet perse twee weken na de eisprong te krijgen maar det kan dus ook later.
Maar ik weet natuurlijk niet of zij dat met 8 weken had.
Ik weet dit is nog niet erg duidelijk,maar ik hoop dat ik je toch een beetje gerustgesteld heb.
Ik zou in ieder geval toch een andere VK opbellen en vragen wat zij er van vind.
XXX Phoebe
 
Bedankt voor jullie reactie, De veloskundige zei inderdaad dat het ook innestelingsbloeding kan zijn omdat het over is gegaan in bruinig bloed alleen ik dacht dat je dat alleen kon hebben als je ongi moest worden maar blijkbaar kan het tot je twaalfde week.
Maar ik ben pas gerust als ik weet dat alles goed is misschien bel ik wel even met m'n huisarts morgen.

Veel liefs
Brenda
 
ik heb toen ik 8 weken was ook een bloeding gehad,en het klinkt wel hel hard maar in dit stadium van je zwangerschap kan idd nu alles goed zijn en morgen niet meer,maar dat neemt niet weg dat het wel vreselijk bot is van een vk om dat zo te zeggen!! Ze had je ook gerust kunnen stellen dat er waarschijnlijk niks aan de hand is om dat het maar een beetje was en nu over is!! bij bleek ook alles in orde te zijn,terijl ik wel veel bloed verloor!! het kan wat oude menstruatie zijn wat er alsnog uit komt,maar ook gewoon de innesteling!! ben nu 27 weken,en alles gaat nog altijd heel goed dus waarschijnlijk is er ook voor jou niks aan de hand!!

succes!!
 
Hoi,

Nou ik had vorige week maandag ook bloed bij het afvegen, ik schrok me wezenloos. Gelukkig moest ik die morgen ook naar de VK. Zij deed niet moeilijk en liet me het hartje WEL horen. Ik ben gisteren met mijn vriend NOG eens geweest omdat hij zich toch nog ongerust maakte. Toen ik belde naar de VK om te vragen of ze tijd voor ons had deed ze daar niet moeilijk over. Smiddags mochten we komen en hebben we SAMEN het hartje nogmaals gehoord. We zijn er nog zeker een half uur gebleven en nog over vanalles gekletst. Toen we gingen gaf ze aan, dat als we om de een of andere reden ongerust zouden zijn of vragen zouden hebben wij haar gewoon kunnen bellen, en zij altijd bereid is om tijd voor ons te maken. Ik vind mijn VK een ongelooflijk tof mens,want ik heb het gevoel dat ze ons serieus neemt in onze gevoelens. Tja ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met jouw verloskundige, maar het kan DUS OOK ANDERS!!!!!!!!! Trouwens ik ben nu 18wk.

Grtz Anke2
 
Hoi anke, ik mag wel bellen als ik m'n verhaal kwijt moet zei ze en als het bloeden door zou zetten nou dat is gelukkig niet gebeurd. Maar wat ik raar vind is dat ik geen echo krijg, het is natuulijk niet de bedoeling dat iedereen maar meteen een echo krijgt, maar ja als je al een keer een miskraam hebt gehad en nu dan een bloedinkje wil ik nu wel weten of alles goed is. Bij de vorige miskraam kwamen we er achter toen we een echo lieten maken en dachten dat we al een week of 10 waren maar bleek dat het met 6 weken al gestopt was met groeien. Ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken dat als ik straks een echo krijg dat het weer het geval is. Dan heb ik zoiets van daar hadden we eerder achter kunnen komen zo heb ik het ook gezegt tegen de vk. Maar ja het bloeden is gestopt was achteraf minimaal heb geen buikpijn gehad dus ik ga er gewoon van uit dat het goed zit.

Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan