bloedinkje

Hallo Dames,
ik ben nu 6 weken en heb vandaag erg menstruatiepijn, het komt en gaat.. Alleen vanmiddag kreeg ik ineens licht bloedverlies en nu is het er nog steeds. Het is niet zoals ongesteld zijn maar ik krijg er wel een beetje stress van. Ik heb al veel erover gelezen dat het erbij hoort en 20-30% van de vrouwen dat hebben tijdens de zwangerschap, Ik dus ook? Ik heb ervaren vrouwen nodig die dit ook hebben gehad en zeggen dat het oke is en erbij hoort! Morgen bel ik de verloskundige. Thanks
 
Hé Meis,

Over bloedverlies is moeilijk te zeggen wat de oorzaak is. Ik ga hier dan ook niet naar zitten gissen, ben geen dokter. In 50%  van de gevallen gaat het goed.  In de 6e week horen menstruatie-achtige krampjes bij de zwangerschapsverschijnselen. Bloedverlies hoort uiteraard niet. Zodra je echte krampen krijgt duidt dit op een mk. Hou alsjeblieft de moed erin en bel morgen de vk. Zij kan een echo voor je regelen. Ik hoop dat alles in orde is want ik weet uit ervaring hoe eng bloedverlies is. Als het bloedverlies te erg wordt en je je niet lekker meer voelt moet je of de vk of de hapost bellen!

Sterkte, laat je nog even horen hoe het is gegaan?

Liefs,
Daantje
 
hoi daantje,

Heb de vk gebeld het is dus zeer normaal dat bloed want het was nog oud van ongesteldheid. Heb toch wel veel last van lichte krampen maar dat is allemaal normaal zegt ze. Bedankt voor je reactie.
Groetjes Diana
 
Hoi,

Waarschijnlijk zit je niet op dit antwoord te wachten maar wanneer je toch wat last van die afscheiding (bruinbloed/helder bloed) blijft houden zou ik toch nog maar eens bellen om te vragen of ze een echo wil maken voor de zekerheid.
Ik begrijp niet zo goed dat ze telefonisch zegt dat het allemaal oke is...
VInd het wel moeilijk om op deze manier te reageren maar ik zou het heel erg vinden als jij denkt dat het allemaal oke is en het blijkt dan opeens niet goed te zijn...

groeten Ineke.
Wanner je van dit bericht baalt ofzo mag je een boos bericht terug sturen hoor!
 
Hallo,
Bijna 2 weken geleden had ik ook een bloeding, niet echt heel veel maar wel even helderrood en daarna de hele dag wat bruinig! Op een echo was toen nog niks te zien en het was dus 50% kans dat het mis of goed zou gaan. Gisteren kreeg ik weer een cho en ik ben nu 7 weken, tot nu toe zit er een heel sterk klein kindje in mijn buik. Houd moed en maak je niet al te druk, zolang je geen pijn hebt of krampen zal het waarschijnlijk een innestelingsbloeding zijn.
Ik duim voor je en vraag om een echo (zeg dat je je zorgen maakt dat help misschien wel) dan weet je meteen hoe het zit.
Keesje
 
Terug
Bovenaan