bloedinkje

zo ben echt blij als ik aanstaande dinsdag de echo krijg. Maak me beetje zorgen. heb last van buikkrampen maar ik kan ook slecht naar het toilet. Dus wat zal het zijn.

Vandaag een klein beetje bloed gehad dus ik zit te wachten op die zekerheid, zeker voordat mijn mannetje eind januari voor ruim 4mnd vertrekt zou ik dat heel fijn vinden.

afwachten dus. Hoe voelen jullie je verder ?
Last van misselijkheid en duizeligheid en ja afgaan dan een probleem. Verder mag ik niet klagen.

Heb ook meerdere keren per dag krampen. Ik kan ook moeilijk naar het toilet, maar als het lukt lucht dat wel op en zijn de krampen weg. Bij mij zal het daar dus wel aan liggen. Een klein beetje bloed kan voorkomen en hoeft niet erg te zijn. Spannend, dinsdag een echo. Ik moet nog 1,5 week wachten. Veel succes, ik hoop dat het een goede echo wordt.

Hey,

Slecht nara het toilet gaan kan komen omdat je spijsvertering trager is, kunnen krampen ook mee te maken hebben.
Kunnen ook (volgens mevr. van moeders voor moeders) komen doordat je baarmoederspieren iets doen (ben vergeten wat).

Klein beetje bloedverliezen kan voorkomen, hoeft ook niets te betekenen

Gelukkig echo dinsdag :) Duurt niet zo lang meer...

dat bloedverlies kan inderdaad voorkomen maar je wordt er zooo onzeker van!!
ik heb het tijdens alle 3 de zwangerschappen gehad!
en toen ik mijn miskraam had, bleef het bloed meteen komen! dan gaat dat vrij snel hoor.
ook ik had gisteren een klein beetje bloed bij het afvegen! maar dat komt omdat ik eens ingeknipt ben geweest en als ik zwanger ben bloed dat altijd!!! zooo vervelend omdat je er onzeker door wordt! nog 1,5e week afwachten op de 1e echo!

pfff

liefs

Terug
Bovenaan