Bloedneus met hoofdpijn

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Ik ben er vroeg bij maar dat komt omdat ik de laatste dagen vaak een bloedneus en daarbij knallende koppijn heb. Hebben meer hier last van? Ik ben 13+3 weken. </p><p>Alvast bedankt!</p>

Even je huisarts bellen of je verloskundige. 

Ik had in het begin ook vast last van hoofdpijn en regelmatig een bloedneus. Waren vrij normale kwaaltjes zeiden ze. Maar als je toch twijfelt of het is heel erg steeds dan toch even controleren 

Heb ik ook regelmatig. Heeft te maken met je bloeddruk. Even bij je verloskundig laten checken. Ze kunnen er alleen helaas niet he aan doen. Maar het is niets ernstig!

Ik had voor mijn zwangerschap nog nooit een bloedneus gehad en nu al 3x komt omdat je slijmvliezen dunner worden en meer bloed hebt :) inmiddels 28 weken zwanger dus geen stres. Je kan altijd even je verloskundige bellen en vragen als dat je gerust stelt!

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig bloedneuzen. En hoofdpijn is idd ook een kwaal die mij bekend is. Ik hoop voor je, dat net als bij mij, de hoofdpijn over een aantal weken weer afneemt?

Terug
Bovenaan