Bloedneus .. pfffff schrikken hoor

Vanmiddag heeft Annique haar 1e echte bloedneus gehad pffff en wat zijn we geschrokken.
Ik was met Annique en mijn moeder in welkoop, heel gezellig en leuk tot we weer naar huis gingen.
Daar was Annique het niet mee eens dus wou ze wegrennen ( leuk spelletje op het moment) .
Ze struikelde van het lachen over haar voetjes en Boem... met dr neus op de betonnen vloer.... ik kon wel janken toen ik het zag gebeuren, het leek wel of ze stuiterde.
Er kwam me toch een bloed uit die neus.. het stroomde er echt uit.
Ik was blij dat mijn moeder zakdoekjes bij zich had.
We zaten er ook alle 3 onder... en dan iedereen die je aankijkt.. pfff zo leuk NOT
Het bloeden wou eerst niet stoppen, dus ik haalde al de ergste scenario's van gebroken neuzen, dokters bla bla in mijn hoofd.
Ik werd er raar van .. en was erg blij dat mijn moeder er bij was, die erg kalm en rustig bleef en Annique even van me over nam.
Toen we buiten waren stopte het bloeden gelukkig .. en waren we weer wat gerust.
Ook Annique was weer rustig en probeerde met volle kracht alle bloeddruppeltjes van dr arm te poetsen want dat vond ze toch wel erg vies. hahaha BAH BAH BAH

Nou dit was me toch wel een ervaring, die ik niet graag een 2e keer mee wil maken.

Zo raar op mijn werk heb ik wel vaker kinderen met bloedneuzen meegemaakt , maar die van je eigen kind is toch wel errug naar....
liefs sandra

Naar is dat!! Weer bijgekomen van de schrik inmiddels? Thom heeft zijn eerste bloedneus al eeven geleden gehad en ik ben me toen ook rotgeschrokken. Gelukkig valt het achteraf dan weer mee.
Groetjes Laura

Bloedneuzen zijn altijd vervelend maar van je eigen kind is het veeeeel erger.

Zal idd erg schrikken zijn geweest. Arme Annique!

Geef dr maar een dikke knuffel van ons!!

liefs jen en mike

Ja ik ben zeker wel weer bijgekomen van de schrik hoor.
Was meer op het moment.
Annique huilde meer van de schrik op de grond.. Toen de neus nog hevig bloedde riep ze alleen maar BAH BAH en wou ze steeds dr neusje snuiten.
Ik zie nu net , nu ze wakker is dat ze toch wel een schaafplek op dr neusje heeft.
T is wat.. als ze groter worden, zal nog wel veel vaker gebeuren helaas

groetjes sandra

Terug
Bovenaan