bloedneus

Ja hoor, dat hoort bij de zwangerschap. Niets ernstigs. Hooguit vervelend. Als het nu heel vaak gaat gebeuren kun je het met de vk bespreken. Misschien hebben ze er iets voor of tips ofzo, maar ik denk het niet.
 
Ik heb een beetje bloedverlies bij het snuiten/harde niezen. Ik heb het ook ergens gelezen (in een vragenboek voor zwangeren) dat het voor kan komen. Ook een spontane bloedneus. Je bloedvaatjes zijn nu gewoon een beetje zwakker en springen zo nu en dan. Niets om ons druk over te maken, toch?
Liefs van een decembermama.
 
Hoi,

Heb in het begin (tot 5 maanden) vaak een spontane bloedneus gehad. Nu is het wat minder 933 wkn) maar het gebeurt nog steeds, schijnt erbij te horen. gewoon zakdoeken meenemen
 
Haha, anoniem van 16:49, je hebt je vertypt, anders heb ik echt veel medelijden met :)

Die bloedneuzen horen erbij, maar het wordt allemaal minder. Als ik kijk wat ik al allemaal heb gehad vraag ik me af wanneer het leuk begint te worden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat ik zwanger ben, maar de eerste 3 maanden heb ik alle kwaaltjes gehad in hele heving mate. Ik ben wel toe aan een wat rustigere periode!!!!!
 
Terug
Bovenaan