bloedneus

hallo dames,
ik ben nu 27 weken zwanger en heb last van bloedneuzen! Is dit normaal? ook beginnen mijn borsten behoorlijk pijn te doen.. Ik moet binnenkort maar weer een bh kopen, waar kan ik dat het beste doen? ik moet zeker wel een f-je hebben die alles stevig op z'n plaats houdt en die wellicht handig is voor het voeden later..
alvast bedankt! groetjes kim
 
Hoi Kim,

Bij de HEMA heb je goede bh's hoor. Zowel zwangerschaps- als voedingsbh's.
En ook niet duur!
Verder kan je ook bij Hunkemoller en Livera deze bh's krijgen, maar die zijn dan wel iets prijziger.

Succes ermee!

Groetjes,
Sanne (28 weken)
 
Hoi Kim,
De bloedneuzen zijn normaal hoor. Ik schrok me rot toen ik dat ook ineens vaak had, vooral na het doen van inspannende dingen. Mijn verloskundige legde me uit dat dit komt omdat je bloed veel sneller door je lichaam gat en ook dunner is nu.
 
hai kim
met jou maat en ook met de mijne nameijk een g kun je niet terecht bij de hema of zoiets helaas.
ik ken wel een hele goede site waar mijn vriendin (ook grote borsten) haar bh vandaan heeft gehaald.
prettymum.nl daar hebben ze echt alle maten en meegroei en voedings mijn vriendin zij werkt perfect en niet te duur.
succes groetjes tijger
 
Ik ben geslaagd bij Prenatal voor cup E, weet niet of ze ook grotere hebben. Prijs viel me uiteindelijk erg mee, iets van 18 euro voor een meegroei-BH.
Ze adviseerden me daar om de voedingsBH pas kort voor de bevalling te kopen, omdat je dan pas weet welke cup je waarschijnlijk nodig hebt.
Inmiddels heb ik die ook gekocht, ook bij Prenatal, voor iets meer dan 18 euro.

Groeten,

N.
 
Terug
Bovenaan