Bloedneus

Ben me daarnet even goed geschrokken! Thom zat rustig te spelen op zijn speelkleed en op een of andere manier is hij voorovergeduikeld met zijn neus op de tegels..bloed uit twee neusgaten..gelukkig bleef het bij een flinke schrik. Na even wat drinken kalmeerde hij al en toen ik  voelde aan zijn neus en begon hij al weer te giechelen, poeh! Ik houd mijn hard vast iedere keer dat hij ergens opklimt, maar dit kreeg hij voor elkaar terwijl hij gewoon op de grond speelde..

Gaat het weer een beetje met THom? Een neusje bloed ook direct zo, het ziet er dan vaak veel ernstiger uit dan dat het is...Puck was snotverkouden, zat zondagochtend ook heel haar bed onder het bloed alleen van een bloedneus...schrok er ook wel van!

Een dikke knuf voor je mannetje!
Liefs, Marcia mv Puck

Hoi,

Gelukkig was het leed gauw geleden. Maar schrikken blijft het. En hoe goed je ook oplet, ze krijgen het toch voor elkaar om blauwe plekken op te lopen.
Onze Thom krijgt soms spontaan een bloedneus. (zit in de familie) Dan doet hij helemaal niks! De eerste keren schrok ik me wild. Maar ben er inmiddels aan gewend.  Ziet er vaak erger uit dan het is.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan