bloedneus

Hoi hoi,

Ook zoiets vaags, ik snuit gisteren mijn neus, niet extreem hard ofzo. Was wel al 2 dagen verkouden. Krijg ik me opeens toch een fikse bloedneus. Nou heb ik het volgende erover gevonden:

De wanden van je kleine bloedvaatjes in je neus zijn tijdens je zwngerschap iets dunner en liggen meer aan de oppervlakte dan voordien. Hierdoor kun je gemakkelijker een bloedneus krijgen. Bij snuiten, niezen, stoten of een extreme overgang van kou naar warmte is het niet ongewoon een fikse "spontane" bloedneus te krijgen.

Hebben jullie dit ook al eens gehad?
Wist gisteren niet wat me overkwam. Heb   nog nooit (zo'n erge) bloedneus gehad.
Maar dit stelde me wel een beetje gerust dat het erbij kan horen.

Groetjes Conny

hoi,

ik heb nog nooit echt een bloedneus gehad....echt nooit!
maar ik heb mn hele zwangerschap al dat ik mn neus elke dag wel een paar keer moet
snuiten en dat er dan een beetje bloed mee komt.
maar ik had inderdaad ook al gelezen dat dat vaker voorkomt....het zal er wel bij horen!

gr. wilma

hoi, ik heb het ook al een paar keer gehad. zelfs zonder snuiten o.i.d., gewoon zomaar spontaan. no worries! liever daar een bloedinkje dan ergens anders :eek:)
groetjes sabine

Nou  dat is ook wat, als kind had ik vaak een bloedneus, nu weer. Ik schrok dus niet en dacht dat het te maken had met het warme weer ofzo! Duh... nou dan weet ik dat ook weer haha heb ik toch nog een  zwangerschapskwaal!  Dankjewel!

Groet,
Dieuwke

Hier nog een hoor!

Zeker als ik op mijn werk ben, Erg droge lucht en als ik dan mijn neus snuit dan zit die onder het bloed. Het stroomt er niet uit maar het bloed toch wel. Heb het tnt alleen als ik mijn neus snuit. Nog niet spontaan gehad. Gelukkig

Ester

Terug
Bovenaan